500 نفر در مسابقات قرآن کریم خمینی‌شهر شرکت می‌کنند
کد خبر: 3726090
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

500 نفر در مسابقات قرآن کریم خمینی‌شهر شرکت می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی- سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان خمینی‌شهر با حضور 500 نفر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مسابقات سراسری قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و همچنین شناسایی نخبگان قرآنی برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: در همین راستا و براساس برنامه ریزی‌هایی که انجام شده مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان خمینی شهر در روز پنجشنبه 14 تیر ماه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ویژه برادران و همچنین در دارالقرآن خمینی شهر ویژه خواهران برگزار می‌شود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء، حفظ کل قران کریم، قرائت، اذان، دعاخوانی، همسرایی و... با حضور 500 نفر شرکت کننده خواهر و برادر برگزار می شود که در پایان نفرات برتر هر رشته برای شرکت در مرحله استانی این دوره از مسابقات به اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان معرفی می‌شوند.
انتهای پیام

captcha