دوره آموزشی ویژه نخبگان قرآنی کاشان برگزار می‌شود
کد خبر: 3751667
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

دوره آموزشی ویژه نخبگان قرآنی کاشان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: دوره آموزشی کاربردی ترتیل‌خوانی ویژه جذب قاریان آیین ملی جزء خوانی تلویزیونی قرآن کریم در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

دوره آموزشی ویژه نخبگان قرآنی کاشان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان اظهار کرد: با هدف شناسایی نخبگان قرآنی شهرستان کاشان و همچنین استفاده از ظرفیت‌های آنان در برپایی محافل جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی که در جوار بقاع متبقرکه شهرستان برپا می شود دوره آموزشی کاربردی ترتیل خوانی ویژه جذب قاریان آیین ملی جزء خوانی تلویزیونی قرآن کریم در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: این دوره با حضور استاد حاج احمد ابوالقاسمی عضو شورای عالی قرآن کشور برگزار می‌شود که در پایان این دوره نیز کلیه شرکت کنندگان برای اخذ مجوز از شورای عالی قرآن کشور جهت قرائت در محافل جزء خوانی به این شورا معرفی می‌شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه اضافه کرد: علاقمندان برای حضور در این دوره آموزشی و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره اوقاف و امورخیریه کاشان مراجعه نمایند و یا با شماره 55339912 واحد فرهنگی اداره اوقاف کاشان تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/

captcha