پنجاه و یکمین شماره فصلنامه «اخلاق» منتشر شد
کد خبر: 3754292
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

پنجاه و یکمین شماره فصلنامه «اخلاق» منتشر شد

گروه فرهنگی ــ معاون پژوهش و رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان درباره شماره اخیر فصلنامه اخلاق گفت: شماره ۵۱ این فصلنامه اخلاق چاپ و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

پنجاه و یکمین شماره فصلنامه «اخلاق» منتشر شد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالرسول احمدیان با بیان این که فصلنامه «اخلاق» دارای رتبه علمی ترویجی است، اظهار کرد: این فصلنامه توسط پژوهشکده الهیّات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده و چاپ می‌شود.
وی ادامه داد: شماره اخیر به صورت ویژه نامه با همکاری و سفارش میز اخلاق و در راستای قطبی سازی و مسئله محور شدن فعالیت‌ها انجام و در دسترس علاقمندان قار گرفته است.
حجت‌الاسلام احمدیان هدف از انتشار فصلنامه اخلاق را تولید و توسعه دانش در گستره اخلاق و ارایه و نقد مطالعات نظام مند اخلاق پژوهان حوزه و دانشگاه بیان کرد و گفت: همه توان نیروهای فکری و عملی این فصلنامه، توسعه روش شناسی اخلاق متناسب با نیازهای پژوهشی جهان معاصر، احیاء تراث در زمینه اخلاق و طرح اخلاق کاربردی خواهد بود.
وی با بیان این که شش مقاله در این شماره به چاپ رسیده است، اظهار کرد: «گونه شناسی و تحلیل آسیب‌های اخلاقی تبلیغ دین»، «نقش ابعاد در بهسازی تبلیغ» و «مشکلات اخلاقی تبلیغ دین و راه های برون رفت از آن» برخی از عناوین مقاله‌های چاپ شده در این شماره از فصلنامه می باشند.
رییس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، فصلنامه را در تحقق به اهداف خود یاری رسانند.
وی رویکرد فصلنامه را ناظر به مباحث نظری اخلاق دانست و اذعان داشت: مقاله ارسالی باید پژوهشی، گویای نوآوری در مسائل اخلاق و حوزه های مرتبط به ویژه اخلاق اجتماعی باشد.
 احمدیان در پایان گفت: علاقمندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک نشریه می‌توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه www.Aakhlagh.Morsalat.ir و پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام

captcha