«پرده خیالی‌نگاری عاشورا» آویخته بر دیوار موزه هنرهای معاصر
کد خبر: 3755058
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

«پرده خیالی‌نگاری عاشورا» آویخته بر دیوار موزه هنرهای معاصر

گروه هنر ــ نمایشگاه تک اثر «پرده خیالی نگاری عاشورا» همزمان با ایام ماه محرم الحرام توسط داوود زندیان، از طراحان و نقاشان بسیار برجسته در ابعاد 340 در 170 سانتی متر و با تکنیک رنگ و روغن خلق شده است.

«پرده خیالی‌نگاری عاشورا» آویخته بر دیوار موزه هنرهای معاصر

به گزارش ایکنا از اصفهان، امروزه به دلیل وارد شدن مفاهیمی مانند تفسیر و گفتمان در موزه به مثابه مفهوم گسترده، همزمان با رویدادهای ویژه مانند آغاز سال، آغاز فصل، تولد و وفات مشاهیر و موضوعاتی از این قبیل، جهت تداعی مفاهیم بنیادین نمایش آثار شاخص اجرا می‌شود.
نمایشگاه تک اثر شاملَ آثار شاخص موزه‌ای است که به تنهایی بازگو کننده مفاهیم، ارزش‌ها و فرهنگ برهه‌ای از تاریخ یک ملت است.
موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در همین راستا برای نخستین بار به برگزاری نمایشگاه تک اثر در این موزه پرداخته است.
در نمایش تک اثرها، تنها یک اثر به تمام معنا تشریح و تفسیر می‌شود. در این ارائه، تشریح شخصیت هنرمند و تشریح مفهوم اثر برای مخاطب انجام شده و اگر امکان استفاده از نیو مدیاها برای گالری دار مقدور باشد، از این طریق هم می تواند به ارائه اطلاعات درباره آن اثر به بازدیدکنندگان بپردازد.
نمایشگاه تک اثر «پرده خیالی نگاری عاشورا» همزمان با ایام ماه محرم الحرام توسط داوود زندیان، از طراحان و نقاشان بسیار برجسته در ابعاد 340 در 170 سانتی متر و با تکنیک رنگ و روغن خلق شده است.
این نمایشگاه تا 30 مهرماه همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 19 در گالری تک اثر موزه هنرهای معاصر پذیرای هنرمندان و هنردوستان خواهد بود.
انتهای پیام

captcha