اصفهان رتبه اول باشگاه‌ کتابخوانی کشور را کسب کرد
کد خبر: 3775670
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

اصفهان رتبه اول باشگاه‌ کتابخوانی کشور را کسب کرد

گروه فرهنگی - معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اصفهان با بیش از دو هزار و ٢٠٠ باشگاه‌ کتابخوانی کودک و نوجوان، رتبه نخست بیشترین تعداد باشگاه‌ کتابخوانی کشور را کسب کرد.

اصفهان رتبه اول باشگاه‌ کتابخوانی کشور را کسب کرد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اصغر مختاری با اعلام این خبر گفت: اصفهان با ثبت بیش از ٢٢٠٠ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان، رتبه نخست را از نظر تعداد باشگاه‌های کتابخوانی در سطح کشور دارد.
معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه پس از اصفهان، استان یزد با ١٨٠٠ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در رتبه دوم قرار دارد، خاطرنشان کرد: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل بهزیستی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و شهرداری اصفهان ٣ سال متوالی است که برگزار می‌شود.
وی از برگزاری اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان در نیمه نخست بهمن ماه خبر داد و افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تقویت و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی طرح‌ها و برنامه‌های ملی مختلفی از جمله پایتخت کتاب، روستای دوستدار کتاب، جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان را چند سالی است که در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام 

captcha