سرانه مطالعه روزنامه در زمان پیروزی انقلاب بیش از امروز بود
کد خبر: 3786626
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

سرانه مطالعه روزنامه در زمان پیروزی انقلاب بیش از امروز بود

گروه فرهنگی - مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان گفت: سرانه مطالعه روزنامه در خانواده‌ها زمان انقلاب بیش از امروز بود.

سرانه مطالعه روزنامه در خانواده‌ها زمان انقلاب بیش از امروز بود

فاطمه شفیعی در گفت‌و‌گو با ایکنا اظهار کرد: با وجودی که در گذشته تنها دو روزنامه سراسری داشتیم و بسیاری از نشریات و روزنامه‌ها و رسانه‌های مکتوب امروزی وجود نداشت، سرانه مطالعه روزنامه بیش از امروز بوده و بعضا برخی روزنامه‌ها به چاپ دوم می‌رسید.
وی افزود: در همین راستا نمایشگاه 40 تیتر رسانه‌ای انقلاب اسلامی با همکاری کتابخانه مرکزی از امروز شنبه 13 تا 18 بهمن در گالری شماره یک از ساعت 9 صبح تا هفت شب در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این نمایشگاه نزدیک به 100 اثر در سه بخش پوسترها، روزنامه‌ها و نشریات سال 57 به نمایش گذاشته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حاشیه این نمایشگاه، فیلم کوتاه وکلیپ‌های انقلاب در حوزه انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: همچنین در این نمایشگاه آرشیو اسناد و نشریات و نسخ قدیمی که به دهه 50 بر می‌گردد به نمایش عمومی در می‌آید.
شفیعی با اشاره به اینکه نشریات و روزنامه‌ها تاثیر به‌سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، تصریح کرد: لازم است که امروز رسانه‌های مکتوب قدرت گذشته خود را بیابند و در بین لایه‌های اجتماع و داخل خانه‌ها رسوخ کنند.
انتهای پیام

captcha