نمایش فیلم‌های نوستالژیک در سینما انقلاب
کد خبر: 3787042
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

نمایش فیلم‌های نوستالژیک در سینما انقلاب

گروه فرهنگی ــ مدیر دفتر تخصصی سینما از برگزاری برنامه سینما انقلاب در ایام مبارک دهه فجر امسال خبر داد.

نمایش فیلم‌های نوستالژیک در سینما انقلاب

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، مصطفی حیدری درباره برگزاری برنامه «سینما انقلاب» اظهار کرد: این برنامه به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، اما تفاوت آن با سایر برنامه‌های از این دست اکران فیلم‌های نوستالژیک سینمای انقلاب اسلامی است.
وی افزود: در مؤسسه رسانه‌های تصویری مجموعه‌ای از فیلم‌های بزرگان سینمای ایران تهیه شده که این فیلم‌ها بیشتر در دهه‌های 60 و 70 ساخته و اکران شده است و تماشای آن‌ها برای همه خاطره‌انگیز است و به نظرمان رسید که دیدن این فیلم‌ها می‌تواند برای نسل جدید هم جذاب باشد.
مدیر دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: بر همین اساس، دفتر تخصصی سینما با همکاری معاونت‌های فرهنگی مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان برنامه سینما انقلاب را در ایام دهه فجر اجرا می‌کند. در این برنامه مجموعه‌ای شامل 18 فیلم در اختیار این معاونت‌ها قرار گرفته و قرار است هر منطقه بر اساس نیازها و زیرساخت‌های خود فیلم‌هایی را انتخاب کند و در فرهنگسرای همان منطقه برای علاقه‌مندان به نمایش بگذارد.
حیدری با بیان اینکه شرکت در این برنامه برای عموم شهروندان آزاد و رایگان است، تصریح کرد: برنامه سینما انقلاب از 13 تا 21 بهمن‌ماه از ساعت 17 تا 19 در فرهنگسراهای مناطق 15 گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود.
مدیر دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان درباره تعداد مناطقی که برنامه سینما انقلاب در آن‌ها اجرا می‌شود، بیان کرد: قرار بوده هر 15 منطقه شهر اصفهان این برنامه را اجرا کنند، اما ممکن است در برخی مناطق اصلاً فرهنگسرایی وجود نداشته باشد که قرار است در این مناطق با همکاری کانون‌ها و مراکز فرهنگی اقدام به اکران این فیلم‌ها صورت گیرد.
حیدری گفت: تماشای این فیلم‌ها جذاب است، چون قطعاً نسل امروز این فیلم‌ها را ندیده‌اند و امیدوارم برنامه سینما انقلاب بستری برای آشنایی نسل جدید با این آثار را فراهم کند.
یادآور می‌شود، فیلم‌های سینمایی برای آزادی (حسین ترابی)، خونبارش (امیر قویدل)، دست شیطان (حسین زندباف)، سناتور (مهدی صباغ‌زاده)، ریشه در خون (سیروس الوند)، گردباد (کامران قدکچیان)، ناخدا خورشید (ناصر تقوایی)، ترن (امیر قویدل)، ای ایران (ناصر تقوایی)، دستمزد (مجید جوانمرد)، شب دهم (جمال شورجه)، عشق و مرگ (محمدرضا اعلامی)، قرق (احمد هاشمی)، گرگ‌های گرسنه (سیروس مقدم)، تماس شیطانی (حسن قلی‌زاده)، جای امن (مجتبی راعی)، اعاده امنیت (حمید رخشانی) و شاهرگ (علی غفاری) برای اکران در برنامه سینما انقلاب انتخاب شده است.

انتهای پیام 

captcha