گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی گردشگری در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3789087
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی گردشگری در اصفهان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - چهارمین دوره گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی گردشگری و حافظ میراث فرهنگی دانشگاه‌های کشور با موضوع «گردشگری در عصر تحول دیجیتال» برگزار می‌شود.

گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی گردشگری در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، چهارمین دوره گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی گردشگری و حافظ میراث فرهنگی دانشگاه‌های کشور با موضوع «گردشگری در عصر تحول دیجیتال» در تاریخ 24 بهمن ماه سال جاری در سالن اجتماعات شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.
این گردهمایی با محوریت استان‌های تهران، البرز، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، لرستان و یزد و با همکاری مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار خواهد شد.
این گردهمایی در ادامه برگزاری سه دوره گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی گردشگری و حافظ میراث فرهنگی دانشگاه‌های کشور با محوريت استان‌های تهران، البرز، اصفهان، زنجان، سمنان، قزوین، قم و مرکزی توسط مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می‌شود.
شرکت کنندگان می‌توانند جهت ثبت نام در گردهمایی به سایت Reg.jdisf.ac.ir مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 031-37932364 داخلی 21 در اصفهان و 66491222 در تهران تماس حاصل نمایند.
لازم به ذکر است بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان در پایان گردهمایی از برنامه های جانبی این گردهمایی خواهد بود؛ همچنین به شرکت کنندگان، گواهینامه حضور ارائه می‌شود.

انتهای پیام 

captcha