اصحاب رسانه مجهز به ابزار مهارت‌های ارتباطی شوند
کد خبر: 3791706
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

اصحاب رسانه مجهز به ابزار مهارت‌های ارتباطی شوند

گروه فرهنگی - مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان گفت: رسانه یعنی ارتباطات و کسب مهارت‌های ارتباطی برای روزنامه نگاران و اصحاب رسانه یکی از ضروریات کاری است.

اصحاب رسانه  مجهز به ابزار مهارت‌های ارتباطی شوند

فاطمه شفیعی در گفت‌گو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اینکه 85 درصد زندگی ارتباطات می‌باشد و در زندگی اصحاب رسانه کل زندگی آنها ملزم به گرفتن رابطه و ارتباط با دیگران بوده و بنابراین فراگیری مهارت‌های ارتباطی یک لازم وملزم است.
وی افزود: در میان مجموعه مهارت‌های زندگی، شاید بتوان گفت مهارت‌های ارتباطی بیش از سایر مهارت‌ها مورد توجه قرار گرفته و معمولاً در سازمان‌ها و محیط‌های کسب و کار هم، منابع قابل توجهی صرف آموزش دادن و یاد گرفتن مهارت‌های ارتباطی و دانش ارتباطات می‌شود.
مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان بیان کرد: به همین منظور این مرکز از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری خانه ارتباطات استان اصفهان و کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان دوره‌های مهارت‌های ارتباطی ارتباطات، روزنامه نگاری و روابط عمومی را برای اصفحاب رسانه در قالب 5 کارگاه عملی برگزار می‌کند.
وی گفت: آموزش مهارت‌های ارتباطی ، تیپ‌های شخصیت،‌روابط عمومی الکترونیک،‌ تولید محتوای خبری،‌ استفاده از تکنیک‌های داستان نویسی،‌روزنامه نگاری نوین و آشنایی با اینترنت اشیا از محورهای آموزش به اصحاب رسانه است.
انتهای پیام

captcha