عرضه ۲ هزار مصحف قرآنی برای وقف در نمایشگاه قرآن اصفهان
کد خبر: 3811487
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

عرضه ۲ هزار مصحف قرآنی برای وقف در نمایشگاه قرآن اصفهان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از عرضه ۲ هزار مصحف قرآنی برای وقف در نمایشگاه قرآن و عترت استان ‌خبر داد.

عرضه 2 هزار مصحف قرآنی برای وقف در نمایشگاه قرآن  اصفهان

یحیی قاسمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان که در روزهای 28 اردیبهشت‌ماه تا 3 خرداد سال جاری، برگزار می‌شود، اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف استان اصفهان با راه‌اندازی 4 غرفه ثبت‌نام طرح ملی حفظ قرآن، غرفه حفظ مجازی قرآن، غرفه مسابقات قرآن و غرفه فروش قرآن و کتاب‌های مذهبی در این نمایشگاه شرکت می‌کند.
وی افزود: امسال نیز طرح مصف قرآنی شامل‌(قرآن، نهج‌البلاغه، مفاتیح‌الجنان) در نمایشگاه قرآن اصفهان برگزار می‌شود، و براساس آن شهروند می‌تواند با 18 هزار تومان یک جلد قرآن و یا نهج‌البلاغه خریداری و آن را وقف کند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: سال گذشته حدود 3 هزار وقف مصف قرآنی داشتیم، ولی امسال با توجه به افزایش هزینه کاغذ، حدود 2 هزار مصحف قرآنی را پیش‌بینی کرده‌ایم که البته فکر نمی‌کنم این تعداد قرآن نیز وقف شوند.
قاسمی بیان کرد: مستندهای مربوط به مسابقات قرآن، آزمون طرح ملی حفظ قرآن و جزءخوانی قرآن‌کریم امسال در نمایشگاه قرآن اصفهان برای بازدیدکنندگان پخش می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان گفت: قاری مراسم افتتاح نمایشگاه امسال نیز محمدرضا حق‌شناس هستند که از طرف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان معرفی شده است.
انتهای پیام

captcha