معلمان حافظ ارزش‌های انقلاب هستند
کد خبر: 3814911
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

معلمان حافظ ارزش‌های انقلاب هستند

گروه اجتماعی - مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: جایگاه معلم در ایران اسلامی جایگاه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و باید بدانیم که ارزش‌های انقلاب والاترین ارزش‌ها است و بهترین حافظان این ارزش‌ها، معلمان هستند. 

معلمان حافظ ارزش‌های انقلاب هستند

به گزارش ایکنا از اصفهان، مهناز احمدی دستجری، مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان، امروز یکشنبه 5 خرداد، با حضور در پردیس حضرت فاطمه زهرا(س) اصفهان ضمن بازدید از این مجموعه دانشگاهی، در جمع دانشجو معلمان این مرکز، اظهار کرد:  نقش معلم یک نقش خاص در جامعه است که همه در برابر این جایگاه کرنش می‌کنند، لذا جایگاه معلمی جایگاه وارسته‌ترین اشخاص می‌باشد و به خمین دلیل باید به خوبی خود را برای این جایگاه آماده کنید که رسالت دشواری بر عهده دارید.
وی افزود: جایگاه معلم در ایران اسلامی، جایگاه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و باید بدانیم که ارزش‌های انقلاب والاترین ارزش‌ها می‌باشد و بهترین حافظان این ارزش‌ها، معلمان هستند. 
مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان در امور بانوان بیان کرد: کسانی که توانستند به شغل کریم و شریف معلمی راه پیدا کنند و قدم در این عرصه متعالی بگذارند باید بدانند که این مورد مربوط به عنایت پروردگار منان نسبت به آنها بوده و از جانب خدا انتخاب شده‌اند. 
احمدی اظهار کرد: وظیفه خطیر معلمی، تعهد و مسئولیت معلمان نسبت به نسل آینده است که باید سرلوحه فعالیت و زندگی شما دانشجو معلمان باشد و در این صورت، یک دانشجو معلم، در آینده نه چندان دور، معلم موفقی خواهد شد.

وی، از دانشجو معلمان خواست مطالعه منظم و فعالیت‌های فرهنگی را یکی از برنامه‌های اصلی خود قرار دهند، زیرا ما نیازمند نسلی آگاه، دانا و توانا هستیم. ملتی که با کتاب و مطالعه بیگانه شوند، شکست سرنوشت محتوم آنها خواهد بود.
در ادامه این نشست، مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان در امور بانوان؛ طی یک جلسه پرسش و پاسخ صمیمانه سوالات دانشجو معلمان را در زمینه‌های مختلف آموزشی، رفاهی، خدمات و... پاسخ داد.

انتهای پیام 

captcha