حکومت‌های اشغالی شکست می‌خورند
کد خبر: 3816025
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

حکومت‌های اشغالی شکست می‌خورند

گروه سیاسی - سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با تاکید براینکه حکومت‌های اشغالی محکوم به شکست هستند و پیروزی فلسطین قطعی است، گفت: امروزه دشمنان به این قضیه پی برده‌اند که رژیم صهیونیستی ماندنی نیست.

حکومت‌های اشغالی شکست می‌خورند/ پیروزی فلسطین قطعی است

به گزارش ایکنا از البرز، محمدحسن غدیری‌ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا، دهم خرداد در سخنرانی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که در فردیس برگزار شد، با اشاره به اینکه اسرائیل یک پادگان نظامی است، اظهار کرد: اسرائیل می‌گوید از نیل تا فرات حقشان است و باید آن را اِشغال کند.
وی در ادامه با بیان اینکه امروز کشوری که می‌گفت می‌خواهیم از نیل تا فرات را تصرف کنیم، مجبور شده دور خود را دیوار بکشد، عنوان کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد و روحیه مبارزه در میان دیگر کشورها دمیده شد، اسرائیل در هر جنگی شکست‌خورده است.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه اسرائیل دارای پیشرفته‌ترین سلاح‌ها است، تصریح کرد: از زمانی که پرچم عرب‌گرایی کنار گذاشته شد و پرچم اسلام‌گرایی در دست گرفته شد، همیشه اسلام پیروز شد.
غدیری‌ابیانه با بیان اینکه اسرائیلی‌ها هنگامی‌که اسیری می‌گیرند، اعضای بدن آن را معامله می‌کنند، خاطرنشان کرد: اقتصاد خیلی از کشورها دست صهیونیست‌هاست و احزاب مختلف نیز به آن‌ها کمک می‌کند.
وی با اشاره به اینکه جهان اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی رو به وحدت است، تصریح کرد: ایران در سواحل دریای مدیترانه حضور دارد و مسلمانان هرروز بیشتر رشد می‌کنند و هرکجا که اسلام‌گرایان پیروز شوند، حکومت‌های اِشغالی شکست می‌خورد.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه امروز راهپیمایی روز قدس تنها در ایران برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: تحلیل وزارت جنگ آمریکا این بود که اسرائیل تا پنج سال آینده ضعیف می‌شود.
غدیری‌ابیانه با بیان اینکه آل سعود برای به قدرت رسیدن آماده هر خدمات‌رسانی به آمریکا است، توضیح داد: آن‌ها تلاش می‌کنند که قدس را به اسرائیل بدهند اما فلسطین آزاد می‌شود. همان‌طور که می‌بینید امروز اسرائیل در هر جنگی شکست می‌خورد و بسیاری از سربازان آن‌ها در ناامیدی به سر می‌برند و قصد برگشت به کشور خود را دارند.
وی با اشاره به اینکه تمدن بزرگ اسلامی شکل خواهد گرفت، بیان کرد: امروزه دشمنان به این قضیه پی برده‌اند که رژیم صهیونیستی ماندنی نیست.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه دولت آمریکا بیش از ۷۰ تریلیون دلار بدهکار است، تصریح کرد: تهدیدات نظامی آمریکا ما را نمی‌ترساند و دشمن جرات ندارد به سمت ایران حرکتی کند. ایران امروز جنبه بازدارندگی فراوانی دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمن از ایران ترس در دل دارد، اظهار کرد: نتیجه گرفته‌اند که اگر آمریکا با ایران وارد جنگ شود، در روز اول بسیاری از ناوهایشان منهدم می‌شود و بیش از ۲۰ هزار نفر از آن‌ها کشته می‌شود اما جنگی نخواهد شد و ایران نیز به مذاکره با دشمنان نمی‌نشیند.
وی با بیان اینکه اوضاع به‌سرعت در حال تغییر است و جهان اسلام پیشرفت می‌کند، توضیح داد: پیروزی با اسلام است و می‌بینیم که پیروزی‌های بهتری را خواهیم دید.
به گفته سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ایران مشکلات اقتصادی را پشت سر می‌گذارد و از برخی که به آمریکا امید دارند می‌خواهیم این امید را قطع کنند و نگاه به داخل داشته باشد.
انتهای پیام

captcha