امروز جنگ حق و باطل صبغه فرهنگی و اقتصادی دارد
کد خبر: 3816762
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹

امروز جنگ حق و باطل صبغه فرهنگی و اقتصادی دارد

گروه اجتماعی - دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در گیلان با اشاره به سابقه دیرینه استکبار در جنابت علیه ملت ایران و نظام اسلامی، افزود: امروز شاهد هماورد و جنگ سخت و پیچیده حق و باطل هستیم و این جنگ بیش از اینکه نظامی باشد، صبغه فرهنگی و اقتصادی به خود گرفته است.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان گیلان امروز، 12 خردادماه در مراسم تجلیل از طراحان دیوارنگاره «ما پیروزیم» که به‌مناسبت سوم خرداد رونمایی شد، ضمن تسلیت فرارسیدن سی‌امین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) توانست با تدبیر و هوشمندی پیکره تنومند اسلام و نظام دینی را تشکیل دهد و حکومت طاغوتی و شیطانی را نابود و مغلوب کند.

وی با اشاره به سابقه دیرینه استکبار در جنابت علیه ملت ایران و نظام اسلامی، افزود: امروز شاهد هماورد و جنگ سخت و پیچیده حق و باطل هستیم و این جنگ بیش از اینکه نظامی باشد، صبغه فرهنگی و اقتصادی به خود گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته توانسته به اوج اقتدار و عزت دست یابد، گفت: هویت‌یابی ملت ایران و هویت‌دهی انقلاب اسلامی به امت اسلام در طول چهل سال گذشته برای دشمنان سنگین بوده است.

حجت‌الاسلام مهدوی جنگ اقتصادی و فرهنگی را ترفند جدید دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و متذکر شد: دشمن در حوزه فرهنگی از انواع توطئه‌‌ها و شیوه‌ها و ابزارهای نرم و روانی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه در جنگ حق و باطل تنها با دشمن استثمارگر خارجی رو به رو نیستیم، تصریح کرد: عوامل نفوذی داخلی در مراکز موثر فرهنگی نوکری استثمار، استکبار و استعمار را می‌‌کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در گیلان با تاکید بر لزوم استفاده جوانان از ابزار هنر به عنوان زبان گویای انتقال مفاهیم فرهنگی، ادامه داد: جوانان مومن و انقلابی ایران با ابزار هنر حماسه‌های جدید خلق خواهند کرد.

حجت‌الاسلام مهدوی دیوارنگاره «ما پیروزیم» را اثری امیدبخش در گام دوم انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: خلف دیوارنگاره «ما پیروزیم» توسط جمعی از جوانان انقلابی به معنای واقعی آتش به اختیاری در این محاصره شدید و تهاجم و شبیخون فرهنگی است که با کمترین امکانات و در عین اثرگذاری خلق و ثبت شده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرهای دیگری در راه است، تاکید کرد: انتشار دیوارنگاره «ما پیروزیم» با محوریت آزادسازی خرمشهر در فضای مجازی موجب شد که فریاد درماندگی عمال رسانه‌ای صهیونیسم بلند شود.

به گزارش ایکنا، در این مراسم از حسن صمدی، طراح و مدیر هنری و میلاد پسندیده، طراح و کارگردان هتری دیوارنگاره «ما پیروزیم» تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha