نمایش «نقطه سرخط» در مجموعه فرشچیان اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3817610
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

نمایش «نقطه سرخط» در مجموعه فرشچیان اصفهان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ نمایش «نقطه سرخط» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی شیرخانی تا ۳۱ خرداد در مجموعه فرشچیان به روی صحنه می‌رود.

نمایش «نقطه سرخط» در فرشچیان اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، نمایش «نقطه سرخط» کاری از گروه تئاتر نواندیشان با همکاری خانه تئاتر حوزه هنری و دفتر تخصصی تئاترسازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهردار اصفهان بوده که از 16 خرداد به روی صحنه رفته است.
این نمايش يك حكايت عاشقانه دروني است كه با توجه به گذشت زمان و زنده شدن يادگاري از روزهاي گذشته انسان دربند انديشه‌هاي كهنه و وامانده سال‌هاي دور بوده که به نوعی اتفاقات اين قصه در سنگرهاي جنگ 8ساله رخ مي‌دهد و يادآور روزهاي جنگ و دفاع و ادامه زندگي است.
جهانگیر نکویی، خاطره حسینی، علی عنایتی، ناهید یادگاری، مسعود درویش محمدی از جمله بازیگران این نمایش هستند که با حضور و همراهی دو بازیگر مهدی شهداد و اسداله بابایی به ایفای نقش می‌پردازند.
فرانک کیانی به عنوان مجری طرح و یاسر پیمانی به عنوان دستیار کارگردان از دیگر عوامل اجرایی این نمایش هستند.
«نقطه سرخط» تا 31 خرداد هر شب ساعت 19 در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان به اجرا در می‌آید که علاقمندان برای تهیه بلیط و تماشای این نمایش می‌توانند به سایت www.partakticket.com مراجعه کنند.

انتهای پیام 

captcha