روایت زندگی سفیر در رُمان «بیداری»
کد خبر: 3836478
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

روایت زندگی سفیر در رُمان «بیداری»

گروه فرهنگی ــ آیین رونمایی، جشن امضا، معرفی و نقد رُمان بیداری نوشته محمداسماعیل حاجی‌علیان، ۳۱ مردادماه در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

روایت زندگی یک سفیر در رُمان «بیداری»

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، برای پرورش مخاطب و نویسنده لازم است که محافل مردمی در بازه زمانی مشخص توسط مراکز ادبی و نویسندگی تشکیل شود تا نویسندگان از نزدیک با مردم در ارتباط باشند و در مورد آثار و کارهایشان با مخاطبان خود مستقیم گفت‌وگو کنند.

به همین منظور دفتر تخصصی ادبیات و زبان و مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در طول سال به برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب‌ها و رمان‌ها و آیین رونمایی اقدام می‌کند که این بار به تحلیل و رونمایی از زندگی یک سفیر در رُمان بیداری پرداخته است.

الهه رضایی، مدیر دفتر تخصصی ادبیات و زبان و مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان در مورد برگزاری برنامه «رُمان بیداری» اظهار کرد: آیین رونمایی، جشن امضا، معرفی و نقد رُمان بیداری نوشته «محمد اسماعیل حاجی علیان»، 31 مردادماه از ساعت 17 تا 19 در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری حوزه هنری و موسسه فرهنگی و هنری برهان برگزار می‌شود، ادامه داد: در این رونمایی حسن میرعابدینی و سیاوش گلشیری به تحلیل این اثر می‌پردازند.

وی بیان کرد: رُمان بیداری از سوی انتشارات به نشر منتشر شده که این کتاب در قالب ۴۲۰ صفحه به زندگی و فعالیت‌های یک سفیر می‌پردازد که بخش‌های زیادی از این رُمان خیالی است و دیگر قسمت‌های آن برگرفته از واقعیت هستند.
انتهای پیام

captcha