رونمایی از کتاب «من سعیدم» در دامغان
کد خبر: 3839606
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

رونمایی از کتاب «من سعیدم» در دامغان

گروه فرهنگی ــ کتاب «من سعیدم» با حضور مدیرکل ارشاد سمنان در دامغان رونمایی شد.

رونمایی از  کتاب «من سعیدم» در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، کتاب «من سعیدم» روایت زندگی شهید مدافع حرم، سعید علیزاده است که توسط زینب سادات سید احمدی تألیف و منتشر شده است.

گفتنی است این کتاب توسط انتشارات جنات فکه در ۲۰۴ صفحه و در فصل‌های مختلف از جمله سخن ناشر، مقدمه، خانواده، دوستان، همکاران، همرزمان، وصیت‌نامه، تصاویر و اسناد در شمارگان دو هزار جلد منتشر شده است.

در آیین رونمایی از این کتاب که جمعی از مسئولان و اعضای خانواده این شهید حضور داشتند امام جمعه دامغان، فرمانده سپاه این شهرستان و نویسنده کتاب به بیان مطالبی در خصوص شهادت، مدافعان حرم و چگونگی تألیف این کتاب پرداختند.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان، امام جمعه دامغان با تجلیل از نویسنده کتاب «من سعیدم» و بیان خصوصیات شهید علیزاده اظهار کرد: صداقت، ولایتمداری، خوش خلقی و شوق شهادت از جمله ویژگی‌های بازار این شهید بزرگوار دامغانی است که پس از مدت‌ها به آرزوی خود و فیض شهادت رسید.

در این مراسم از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از مادر شهید علیزاده تجلیل شد.

شهید سعید علیزاده اولین شهید آزادسازی نبل الزهرا(س) در دوازدهم بهمن سال ۹۴ در منطقه خان طومان در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

انتهای پیام

captcha