فراخوان شعر عاشورایی «سوگ‌خوانی مهر» منتشر شد
کد خبر: 3842996
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

فراخوان شعر عاشورایی «سوگ‌خوانی مهر» منتشر شد

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان از انتشار فراخوان شعر عاشورایی «سوگ‌خوانی مهر» به همت انجمن ادبی نگاه جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان آغاز شد.

فراخوان شعر عاشورایی «سوگ خوانی مهر» منتشر شداحمد پایداری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در واحد صنعتی اصفهان، فراخوان شعر عاشورایی «سوگ‌خوانی مهر» آغاز شده است.

پایداری با تأکید بر استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ عاشورایی و مضامین اسلامی و ارزشی در عصر کنونی، بیان کرد: بازگو کردن واقعه کربلا با شعر و گسترش فرهنگ ایثار و رشادت از اهداف تعیین شده برای برگزاری شب شعر عاشورایی است.

وی بیان کرد: این فراخوان با هدف حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی، تبيين آرمان‌های امام حسين(ع) در واقعه عاشورا و بيان رويدادهای عاشورا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه توسط کانون فرهنگ و هنر ارغنون و انجمن ادبی نگاه سازمان دانشجویان برگزار خواهد شد، افزود: هر شاعر حداکثر می‌تواند سه شعر با موضوعات مرتبط با عاشورا در قالب word به آدرس‌های درج شده درپوستر شعر عاشورایی از طریق ایمیل یا آدرس‌های شبکه‌‎های اجتماعی سروش و تلگرام دبیرخانه ارسال کنند. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه 10 مهرماه و زمان اعلام نتایج 20 مهرماه 98 است.

پایداری افزود: پس از داوری آثار، در شب شعرعاشورایی، نفرات برگزیده و اشعار منتخب مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت و آثار برگزیده در کتابی تحت عنوان «سوگ خوانی مهر» به چاپ خواهد رسید.
انتهای پیام

captcha