«ما پیروزیم»؛ شعار امسال هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3843089
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

«ما پیروزیم»؛ شعار امسال هفته دفاع مقدس

گروه اجتماعی - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: شعار محوری برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس، «ما پیروزیم» نام‌گذاری شده که از طرف ستاد کل نیروهای مسلح اعلام شده است.

ما پیروزیم؛ شعار برنامه‌های امسال به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش ایکنا اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، امروز چهارشنبه 27 شهریورماه  در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اصفهان، اظهار کرد: از ماه‌های پیش جلساتی را با روسای کمیته‌ها و نهادهای مختلف و با همکاری استانداری و فرمانداران شهرستان‌ها برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم برنامه‌های خوبی را برای این ایام در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: شعار محوری برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس، «ما پیروزیم» نام‌گذاری شده که از طرف ستاد کل نیروهای مسلح اعلام شده است. در برگزاری برنامه‌های امسال، رویکردی خلاقانه و مبتکرانه در پیش گرفته‌ایم تا هر سال برنامه‌ای متنوع، متفاوت و تاثیرگذار داشته باشیم و برای تبیین نقش مردم و نهادهای پشتیبان در زمان دفاع مقدس بکوشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: ما باید شهدای دفاع مقدس را الگوی کارمان قرار دهیم. درست مانند شهدای مدافع حرم و به خصوص شهید حججی که با اینکه در زمان جنگ و دفاع مقدس هنوز به دنیا نیامده بود و حال و هوای آن دوران را نچشیده بود، با الگو گرفتن از سیره شهدا، خودش نیز الگویی برای دیگران شد.

شیروانیان خاطرنشان کرد: ما باید از همزمانی ایام محرم با هفته دفاع مقدس استفاده کرده و فضای حماسی آن را در میان مردم بگسترانیم. رهبر معظم انقلاب زمانی فرمودند «مقاومت ملت ما و ملت‌های دیگر نشان داد که هزینه مقاومت کمتر از سازش است». ما باید هدف رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره و مقاومت را تبیین کرده و با شبهه افکنان مقابله کنیم.

وی گفت: امسال بر اساس تقسیم‌بندی‌های میان نیروهای مسلح، رژه دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه آن بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. البته ارگان‌های دیگر مانند ارتش نیز برنامه‌هایی را برای این ایام تدارک دیده‌اند که انشاءالله با این کارها بتوانیم راه و پیام شهدا را در عمل ادامه دهیم.

شیروانیان تصریح کرد: در این راستا یادواره بزرگی در شهر زواره به یاد سرلشکر شهید گنجی‌زاده برگزار می‌شود که در طی این مراسم مقام سرلشکری ایشان به خانوادشان اهدا خواهد شد. علاوه بر این در شهرستان هرند نیز یادواره‌ای به یاد شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گفت: در محل نمایشگاه دفاع مقدس نیز هفت شب برنامه زنده توسط استدیو صدا و سیما ضبط خواهد شد.
انتهای پیام

captcha