دیدار اهالی مساجد فارس با خانواده شهید «محمدعلی فرهادیان‌فرد»
کد خبر: 3844689
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

دیدار اهالی مساجد فارس با خانواده شهید «محمدعلی فرهادیان‌فرد»

گروه اجتماعی ـ همزمان با هفته دفاع مقدس، مدیر و كاركنان ستاد هماهنگی كانون‌های مساجد فارس به دیدار خانواده شهید «محمدعلی فرهادیان‌فرد» رفتند.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی كانون‌های مساجد فارس همراه با كاركنان این ستاد امروز، 2 مهرماه به دیدار خانواده شهید «محمدعلی فرهادیان‌فرد» از شهدای دوران دفاع مقدس رفتند.
امیدی در این دیدار گفت: شهدا راه درست را انتخاب کردند و چراغ راهی برای ما شدند تا بتوانیم مسیر زندگی را درست انتخاب کنیم و هدف از دیدارهایی که با خانواده معظم شهدا انجام می‌شود، آشنایی با خصوصیات اخلاقی و رفتاری شهداست و در هفته دفاع مقدس حس و حالی دوران هشت سال جنگ تحمیلی را به همگان می‌بخشد.
وی با اشاره به فعالیت شهید «محمدعلی فرهادیان‌فرد» در مسجد الزهرا(س) شیراز افزود: مسجد محل امنی برای حضور نوجوانان و جوانان است و بسیاری از شهدای ما از مساجد به جبهه‌ها اعزام شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
براساس این گزارش، صدرالله فرهادیان‌فرد، پدر شهید «محمدعلی فرهادیان‌فرد» نیز در این دیدار با بیان خصوصیات اخلاقی این شهید، گفت: محمدعلی اهل درس و مدرسه بود و چون درس خوان بود، معلمانش همیشه سراغش را می گرفتند و همیشه در زمان مرخصی و بازگشت به منزل از جبهه در مسجد الزهرا(س) شیراز حضور پیدا می‌کرد و بسیاری از کارهای خوشنویسی را انجام می‌داد، چون خط خوبی داشت.
فرهادیان‌فرد که خود سابقه حضور در جبهه‌های هشت ساله دفاع مقدس را دارد، تأکید کرد: آن‌ها رفتند، شهید شدند و افتخار آفریدند و اینگونه مردن، سعادت و افتخار است چون فرمان بردن از خداست.
همچنین طیبه ذوالانوار فرد، مادر شهید «محمدعلی فرهادیان‌فرد» نیز در این دیدار با بیان اینکه شهدا دنیا را نمی‌خواستند، گفت: پسر شهیدم ما را منع کرده بود که پس از شهادتش برای امور مالی به نهادهایی مثل بنیاد شهید مراجعه کنیم و امروز امور مربوط به مالی این شهید صرف خیریه و کمک به جوانان و نیازمندان می‌شود.
یادآور می‌شود، شهید «محمدعلی فرهادیان‌فرد» از بسیجیان گردان فتح لشکر 33 المهدی(عج) در سال 1365 همزمان با عملیات والفجر 8 در منطقه فاو در حالی که 25 سال از سنش می‌گذشت، به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

captcha