می‌جنگم برای آزادی اسلام و آزادی انسان‌ها/ شما بازماندگان زینبی رفتار کنید
کد خبر: 3844958
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
فرازی از وصیت‌نامه شهید مصیب یوسفی‌؛

می‌جنگم برای آزادی اسلام و آزادی انسان‌ها/ شما بازماندگان زینبی رفتار کنید

گروه فرهنگی ـ دانشجوی بسیجی، شهید مصیب یوسفی‌ در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشت: اگر پیرو حسین(ع) هستیم بیاییم حسینی رفتار کنیم و شما بازماندگان باید زینبی رفتار کنید.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، شهید مصیب یوسفی در سال 1337 در خانواده‌ای مذهبی در روستای چوبین از توابع شهرستان فارسان متولد شد. پس از گذراندن دوران دبستان در روستا، مقطع راهنمایی و متوسطه را در شهرهای فارسان و شهرکرد با موفقعیت به پایان رساند. شهید یوسفی در حوزه‌های مذهبی، اخلاقی، کمک به نیازمندان، تشکیل انجمن اسلامی هنرستان شهید منتظری شهرکرد و در تظاهرات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همواره فعال بود.

این شهید پس از درخشش در زمینه تحصیلی و فعالیت‌های مذهبی وفرهنگی در دبیرستان، موفق شد به دانشگاه تربیت معلم شهید باهنر اصفهان راه پیدا کند.

مدتی در این دانشگاه مشغول به تحصیل بود اما به دلیل نیاز جبهه به نیروهای رزمنده، این دانشجوی شهید سنگر تحصیل را رها کرد و داوطلبانه به سنگر دفاع ازکشور و انقلاب اسلامی عزیمت کرد و از طریق بسیج سپاه استان چهار محال و بختیاری به جنوب کشور اعزام شد.

شهید یوسفی در چندین عملیات متعدد از جمله عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس حضور داشت و سر انجام این معلم فدکار و پر تلاش در آستانه آزادسازی خرمشهر در شامگاه دوم خرداد 1361 و در دروازه‌های ورودی خرمشهر، به ندای حق لبیک گفت و با نوشیدن شربت شهادت به جایگاه ابدی سفر کرد.

وصیت‌نامه شهید مصیب یوسفی‌

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر انبیا، سلام بر امامان، سلام بر مهدی(عج)، سلام بر امام امت، خمینی عزیز، سلام بر پیروان راستین. سلام بر پدر و مادر عزیز و خواهران و برادران مهربان و کلیه دوستان و آشنایان و سلام بر همه مردم ایران.

امیدوارم سلام مرا از کربلای ایران بپذیرید. پدر و مادر عزیز از اینکه نتوانستم قبل از حضور در جبهه خدمتتان برسم و حلالیت بطلبم، عذر می‌خواهم. امیدوارم به بزرگی خودتان حلال کنید.

کمی شما بیندیشید که زندگی چیست. آخر به کجا رفتنی هستیم، زندگی ابدی ما کجاست؟ اگر پیرو حسین هستیم بیاییم حسینی رفتار کنیم و شما بازماندگان باید زینبی رفتار کنید. باری عزیزان، هیچ‌گونه ناراحتی به خود راه ندهید و زندگی را با آرامی طی کنید و بدانید که زندگی ما در آن دنیا است که باید پیش خدا سرافراز باشیم و از خدا غافل نباشید که خدا آورنده و برنده است.

سلام بر اقوام و برادران دهکده‌مان و ایرانمان و دنیایمان. از آن‌ها می‌خواهم فقط پیرو حق باشند و جز حق نیندیشند و با ناحق تا جان مبارزه کنند که شهید زنده است. انسان در دنیا قدرت دیدنش را ندارد و بدانید من با آگاهی کامل از کم و کیف قضیه راه خود را انتخاب کردم و به حقانیت آن پی برده‌ام. به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان لبیک گفته و عازم جبهه حق علیه باطل شدم.

فرزند پدر و مادری هستم که امام اولشان امام علی(ع) و آخرین آن امام زمان(عج) می‌باشد. پدر و مادر و خواهران و برادران عزیز، من نماینده شما در این سنگرها هستم که سنگر اسلام و قرآن است. می‌جنگم برای آزادی اسلام و آزادی انسان‌ها. اگر شهید شدم برایم گریه نکنید، چون یک سعادت است و به من ناکام نگویید چون شهادت بهترین کام‌هاست و تنها آرزویم بود.

سلام بر تمام برادران دانشجوی تربیت معلم ایران، خصوصاً برادران همرزم و هم‌سنگرم دانشجویان عزیز مرکز تربیت معلم شهید باهنر اصفهان. بکوشید برادران هر لحظه از وقت گرانبهای خود استفاده کنید و امام و انقلاب را تا حد توانایی یاری نمایید که ظهور مهدی(عج) نزدیک است إن‌شاءالله.

و ای برادران و خواهران ایرانی مسلمان بدانید که انقلابمان به انقلاب حضرت مهدی(عج) می‌پیوندد و چشم تمام جهانیان فعلاً به انقلابمان دوخته شده. تا می‌توانید از جان و مال در این انقلاب عزیز کوتاهی نفرمایید وگرنه در برابر خدا مسئولیم. (إن تنصروالله ینصرکم) اگر خدای بزرگ را کمک کنید خدا شما را کمک خواهد کرد. ما را خدا آفریده و باید پیرو دستورات او باشیم و مو به مو اجرا کنیم.

در اول پیامبران که فرستاده خدا بودند رهبری مردم را به عهده داشتند و حضرت علی(ع) جانشین پیامبران امام زمان جانشین حضرت علی(ع) و خمینی روح خدا، نایب امام زمان می‌باشد. می‌بینیم که خداوند در این سرزمین اسلامی حکومت می‌کند و تا می‌توانید امام عزیزمان را پشتیبانی کنید تا اوج بگیرید و به سوی خدا بروید تا تمام کارها برای شما سهل شود و زیاد به این دنیا که مانند پلی است دل نبندید که آدمی را به خواری و ذلت می‌کشد.

از پدر و مادر و برادران و خواهران عزیز و از تمام برادران و خواهران عزیزم انتظار دارم بیشتر گوش به فرمان باشید و از این نعمتی که خداوند نصیب ما کرده است استفاده نمایید. همیشه به یاد مستمندان باشید و کسانی که طرفدار نظام و انقلاب هستند را یاری نمایید. انتظار دارم با شهادت من روحیه و ایمانتان ضعیف نشود. مادر جان هروقت به یاد من افتادی خواستی گریه کنی یا بر سر قبرم بیایی آن لحظه به یاد حسین(ع) باش. و تأکید می‌کنم به پدر و مادرم که حلالم نمایید و افتخار کنید که در پیش رسول اکرم(ص) و حسین(ع) و مهدی(عج) سرفرازید.
خداوندا همه مسلمین و مستضعفان جهان را پیروز و موفق بدار.

خداوندا به جز این قطره خون ناقابل چیز دیگری ندارم که تقدیم کنم.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

والسلام علیم ورحمة الله و برکاته»

انتهای پیام

captcha