«نیم پلاک»؛ روایت راویان دفاع مقدس
کد خبر: 3845309
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

«نیم پلاک»؛ روایت راویان دفاع مقدس

گروه فرهنگی ــ برنامه «نیم پلاک» پنجشنبه هر هفته با روایتگری راویان دفاع مقدس در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

«نیم پلاک» روایت راویان دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، مدیر فرهنگسرای پایداری با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند: «امروز فضیلت زنده نگه داشتن شهدا کمتر از شهادت نیست»، اظهار کرد: برای گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس از چهارم مهرماه پنجشنبه هر هفته برنامه‌ای در 34 قطعه گلستان شهدا تحت عنوان «نیم پلاک» برگزار می‌شود.

سعید صرامی با بیان اینکه این برنامه با روایتگری راویان دفاع مقدس همراه است ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس هر پنج شنبه شاهد حضور راویان و یادگاران دفاع مقدس در قطعات گلستان شهدا و بر مزار 7 هزار و 650 شهید آرمیده در گلستان شهدا خواهیم بود تا با روایت خاطرات رزمندگان دفاع مقدس یاد شهدا را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه در هر پنج شنبه، راویان دفاع مقدس، به خاطره‌گویی و روایت عملیات خاصی می پردازند تصریح کرد: این ارتباط مستقیم و خاطره‌گویی توسط یادگاران دفاع مقدس برای علاقمندان به انقلاب و شهدا جذاب است و موجب تقویت روحیه ایثار و شهادت خواهد شد.

وی افزود: عبدالمحمود محمودی، سید مصطفی سجاد و علیرضا بکتاش و بانوان راوی از جمله ناهید بخشی و فریبا میربختیار از جمله راویان دفاع مقدس خواهند بود.

صرامی بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، برنامه «نیم پلاک» به صورت هفتگی در قطعات گلستان شهدا از ساعت 17 تا نماز مغرب و عشا توسط رزمندگان و راویان دفاع مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha