پیاده‌روی اربعین عامل عزت و اقتدار شیعه است
کد خبر: 3849045
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

پیاده‌روی اربعین عامل عزت و اقتدار شیعه است

گروه سیاست ــ امام‌جمعه موقت ارومیه گفت: پیاده‌روی اربعین عامل عزت و اقتدار شیعه است و افرادی که عذری برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین دارند، از راه دور به زیارت بپردازند.

پیاده‌روی اربعین عامل عزت و اقتدار شیعه استبه گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، آیت‌الله سیدعلی‌اکبر قریشی، امام‌جمعه موقت ارومیه، در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ارومیه، با اشاره به اهمیت زیارت امام حسین(ع)، شرکت در پیاده‌روی اربعین را دارای اجر و پاداش بسیاری دانست، اظهار کرد: امروز موضوع پیاده‌روی اربعین به عامل عزت و اقتدار شیعه تبدیل شده است.

وی افزود: زیارت ائمه(ع) از راه دور هم دارای اجر عظیمی بوده و افرادی که عذری برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین دارند، از راه دور به زیارت بپردازند.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به گذشت بالغ بر 31 سال از انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین و سکان‌دار انقلاب پس از حضرت امام(ره)، انتخاب ایشان به عنوان رهبری انقلاب اسلامی ایران را معجزه‌الهی دانست، تصریح کرد: وصیت حضرت امام (ره) در خصوص اصلح‌ترین فرد برای رهبری جامعه‌اسلامی پس از ایشان، چراغ راه مجلس خبرگان در انتخاب رهبر شد و مقام معظم رهبری با رأی قاطع مجلس خبرگان به مقام رهبری انقلاب اسلامی ایران نائل آمدند.

آیت‌الله قریشی بیان کرد‌: تقوای الهی را یکی از الزامات رسیدن به آرامش اخروی دانست و تأکید کرد داشتن تقوا در تمام امور مدنظر مسلمانان باشد.

انتهای پیام
captcha