پیام تسلیت مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در پی درگذشت حجت‌الاسلام محمدی‌پیام
کد خبر: 3849192
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

پیام تسلیت مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در پی درگذشت حجت‌الاسلام محمدی‌پیام

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی کشور طی پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام محمدی‌پیام، مدیر سابق امور قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

ارسالی///پیام تسلیت «رحیم قربانی» در پی درگذشت مدیر سابق امور قرآن، عترت و نماز ارتش

به گزارش ایکنا؛ رحیم قربانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور طی پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدطاهر محمدی‌پیام، مدیر سابق امور قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسئول امور ویژه روحانیت این سازمان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛
«بسم الله الرحمن الرحیم
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
خبر درگذشت روحانی فرهیخته، متخلق به اخلاق قرآنی، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای محمدی‌پیام، مدیر محترم سابق قرآن، عترت و امور نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و تألم ارادتمندان به این روحانی با فضیلت، تلاشگر و با اخلاص گردید.

اینجانب درگذشت این شخصیت قرآنی را که سال‌ها در راستای ترویج قرآن کریم در نیروهای مسلح و بطور مشخص ارتش ولایت‌مدار، خالصانه تلاش کردند و سرانجام پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری در ایام اربعین حسینی و در ایام حزن و اندوه اهل‌بیت عصمت و طهارت(صلوات الله علیهم اجمعین)، به دیار باقی شتافتند، در وهله به بیت شریف ایشان، پس آنگاه همکاران محترمشان در نیروهای مسلح و خصوصاً همکاران قرآنی این عزیز در ارتش و جامعه قرآنی تسلیت عرض کرده و برای روح آن مرحوم از درگاه ایزد حی علو درجات و مرتبت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت می‌کنم».

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام محمدی پیام که مسئولیت قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران را عهده‌دار بود، در عین حال نیز مدیر امور روحانیون این مجموعه بود. وی از حدود دوسال پیش به علت بیماری سرطان بستری بود و عصر روز جمعه، 19 مهرماه به دیار باقی شتافت.

مراسم تشییع مرحوم محمدی‌پیام صبح امروز، 20 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان یگان‌های عمده، روحانیون و مدیران قرآنی یگان‌های ارتش در محل این سازمان برگزار و پس از اقامه نماز، پیکر ایشان برای خاکسپاری به قم منتقل شد.

انتهای پیام
captcha