اجرای گام چهارم ایران در صورت عدم تعهد اروپایی‌ها
کد خبر: 3850746
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

اجرای گام چهارم ایران در صورت عدم تعهد اروپایی‌ها

گروه اجتماعی- رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر 1+4به تعهدات خود عمل نکند گام چهارم را هم برمی‌داریم گفت: جمهوری اسلامی در حال رصد شرایط است و گام چهارم کاهش تعهدات تدوین شده و یک هفته قبل از زمان مقرر برای تصمیم‌گیری در اختیار رئیس‌جمهور قرار می‌گیرد.

اجرای گام چهارم ایران در صورت عدم تعهد اروپایی‌ها

به گزارش ایکنا از سمنان، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌ جمهور  شب گذشته 25 مهر در حاشیه ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان در جمع خبرنگاران سمنانی از عزم ایران برای کاهش تدریجی تعهدات برجامی خبر داد و گفت: جمهوری اسلامی در حال رصد شرایط است و گام چهارم کاهش تعهدات تدوین شده و یک هفته قبل از زمان مقرر برای تصمیم‌گیری در اختیار رئیس‌جمهور قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: گام چهارم که با توجه به شرایط و اقدامات طرف‌های مقابل طراحی کرده اجرا خواهد شد که در این راستا اگر چنانچه طرف‌های قرارداد و خصوصا اروپایی‌ها به هدفگذاری‌های ما و تعهدات خود عمل نکنند ایران گام‌های خود و روند کاهشی تعهدات را با قوت برمی‌دارد.

واعظی در خصوص نظر دولت در قبال پیام‌رسان‌ها و احتمال رفع فیلتر از تلگرام اظهار کرد: سیاست دولت حمایت از پیام رسان‌های داخلی است. که بر این اساس پیام رسان‌های خارجی در صورت تعهد  به رعایت اخلاق و مدنظر داشتن امنیت کشور می‌توانند در داخل کشور فعالیت کنند.

به گفته وی؛ برخی از این شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی مانند آمد نیوز کارشان اطلاع‌رسانی نیست و امروز برای مردم و مسوولان مشخص شده که کانال‌‍ هایی مانند آمدنیوز برای سرویس‌های خارجی کار می‌کرده و به مردم خیانت کردند.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری در خصوص مراسم اربعین گفت: تمامی موکب‌ها هم در خطوط مرزی و هم در کربلا و نجف خدمات خوبی ارائه می‌دهند که بر این اساس متاسفانه در داخل عراق به دلیل کمبود ناوگان حمل و نقل و کم عرض بودن جاده ها مشکلاتی در آغاز بوجود آمد که با تلاشی که صورت گرفت بخش زیادی از این مشکلات برطرف شده و ترددها در حال حاضر روان است.

انتهای پیام
captcha