آمد نیوز، اسم رمز پروژه‌ای پوچ بود
کد خبر: 3850803
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

آمد نیوز، اسم رمز پروژه‌ای پوچ بود

گروه سیاسی ــ امام جمعه موقت ماکو گفت: آمدنیوز، نه فقط نام یک کانال تلگرامی، بلکه اسم رمز پروژه‌ای پوچ بود.

آمد نیوز، اسم رمز پروژه‌ای پوچ بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سید ابوالقاسم موسوی، امام جمعه موقت ماکو، در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو بر دستگیری سرشبکه کانال ضد انقلاب آمدنیوز، اظهار کرد: سربازان گمنام اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی ایران مثل همیشه توانستند این افراد را به رسوایی بکشند.

وی با تاکید براینکه خبر بازداشت سرشبکه کانال تلگرامی آمدنیوز، با نام روح‌الله زم، کل اخبار این روزها را تحت‌الشعاع خود قرار داده است و قطعا روزهای آتی، تفسیر و تحلیل و گمانه‌زنی درباره این خبر ادامه خواهد یافت، افزود: حفاظت جانی و مالی از این فرد حتی توانست این دروغگو را از چنگال سپاه نجات دهد.

خطیب نماز جمعه ماکو همچنین با اشاره به اینکه آمدنیوز، نه فقط نام یک کانال تلگرامی، که اسم رمز پروژه‌ای پوچ بود که روح‌الله زم فقط آدم جلوی صحنه محسوب می‌شد، بیان کردد: آمدنیوز با شراکت سرویس‌های جاسوسی چند کشور متخاصم و متحدان آن، اهداف ضدامنیتی چون مشروعیت‌زدایی از نظام، تحریک گسل‌های قومی، مذهبی و اجتماعی، آشوب آفرینی و در نهایت تبلیغ تجزیه‌طلبی را دنبال می‌کرد.

وی با تاکید بر هدفهایی که این ضد انقلابان دنبال میکردند، افزود: در وهله اول، سقوط انقلاب و سقوط نظام جمهوری اسلامی هدف اول سرشبکه ضد انقلاب بود که هدف بعدی در صورت عدم براندازی نظام جمهوری اسلامی، استحاله آن بود( یعنی صورت انقلاب باقی بماند، اما باطن انقلاب، سیرت انقلاب، روح انقلاب از بین برود) و در این زمینه خیلی تلاش کردند.

امام جمعه موقت ماکو بر برگزاری پیاده‌روی اربعین سید و سالار شهیدان و حضور بی‌نظیر ایرانیان در این تجمع نیز اشاره کرد و گفت: عده‌ای کور فکر با توطئه‌ها و نقشه‌های شومشان میخواهند اجتماع بزرگ عاشوراییان، اربعین حسینی و نهضت انتظار از بین برود.

این مقام مسئول با تاکید براینکه عاشورا و اربعین باید زنده نگهداشته شود افزود: در نتیجه آن تفکر حسینی رواج خواهد یافت‌ و فرا جهانی خواهد شد.

موسوی بااشاره به اینکه مردم باید زمان شناس باشند، افزود: قدرت تشخیص یزید و حسین زمان یکی از مولفه‌های مهم امروز دنیا در برابر استعمار و زودگویی است‌.

وی صادرات تفکر حسینی و آل حسین را ماحصل تجمع عظیم اربعین حسینی یاد کرد و گفت: دشمن نخواهد توانست سد راه میلیون‌ها انسان عاشق ائمه اطهار باشد.

انتهای پیام
captcha