همراه اول و ایرانسل از امشب پول مردم را پس می‌دهند
کد خبر: 3851568
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

همراه اول و ایرانسل از امشب پول مردم را پس می‌دهند

گروه شبکه اجتماعی ــ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توئیتی اعلام کرد: بازگشت هزینه‌های اینترنت کاربران در ایام اربعین که آزاد استفاده کرده بودند، آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته (دوشنبه 29 مهر ماه) با انتشار توئیتی اعلام کرد: «الوعده وفا! از فردا شب بازگشت هزینه‌های اینترنت کاربران در ایام اربعین که آزاد استفاده کرده بودند آغاز می‌شود. ممنون از همراه اول و ایرانسل که با هماهنگی سهامداران عمده‌شان این ۲۶ میلیارد تومان را به مردم پرداخت می‌کنند و با پیامک به آنها اطلاع می‌دهند»!

یادآوری می‌شود، زائرانی که در مراسم اربعین از اینترنت استفاده کرده بودند از هزینه بالای آن به وزیر ارتباطات گله کرده بودند که در پی این مسئله وزیر ارتباطات در توئیتی نوشت: «خدمت به زوار اربعین شرف ماست.
دیشب با ۳۰ زائر درباره کیفیت خدمات ارتباطی صحبت کردم، گلایه اصلی اینترنتی است که خارخ از بسته و با نرخ آزاد محاسبه شده است.
از اپراتورها می‌خواهم با کسب رضایت سهامداران عمده خود، همه مصارف را در قالب بسته محاسبه و پول‌های اخذ شده را به زوار بازگردانند.»

جهرمی با انتشار توئیت دیشب از تحقق همین وعده خبر داده است. 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۲
0
0
اقای جهرمی دروغ بس است
captcha