نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3854616
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی ــ همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، زنگ استکبارستیزی امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس آذربایجان‌شرقی نواخته شد.

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، زنگ استکبار‌ستیزی امروز، 13 آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نواخته شد.

طاهر علمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان در آئین نواختن این زنگ در دبیرستان علامه طباطبایی تبریز گفت: دانش‌آموزان باید همراه با علم و دانش، مبارزه با استکبار را پیش ببرند تا همه بدانند که مبارزه با آمریکا با علم و آگاهی است و استکبارستیزی کاملاً آگاهانه است.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام در سال ۱۳۵۸ گفت: دشمنی آمریکا دشمنی با اسلام و کشورهای اسلامی است و امروز انتظار داریم که شعار «مرگ بر آمریکا» توسط دانش‌آموزان به گوش دنیا برسد.

علمی افزود: دانش‌آموزان باید همراه با علم و دانش، مبارزه با استکبار را پیش ببرند تا همه بدانند که مبارزه با آمریکا با علم و آگاهی است و استکبارستیزی کاملاً آگاهانه است.

معاون‌ اداره‌کل آموزش و پرورش استان، با بیان این‌که خیلی‌ها از دل خود با هوشیاری و آگاهی مرگ بر آمریکا گفتند و استقلال ملت را حفظ کردند، گفت: امروز شعار مرگ بر آمریکا را به گوش مستضعفان جهان می‌رسانیم تا بگوییم ما پشتیبان آنان هستیم؛ بنابراین با وحدت و همدلی با مشت‌های گره زده در راهپیمایی شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha