زنگ استکبارستیزی در مدارس کردستان طنین‌انداز شد
کد خبر: 3854633
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

زنگ استکبارستیزی در مدارس کردستان طنین‌انداز شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ زنگ استکبارستیزی همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در مدارس استان کردستان طنین‌انداز شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدفؤاد حسینی، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک سنندج، امروز، 13 آبان‌ماه در آیین نمادین زنگ استکبارستیزی در استان اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان تحت فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مکانی که برای اقدام علیه ملت ایران مورداستفاده قرار می‌گرفت، یک حرکت تاریخ‌ساز دیگر را بر دفتر زرین انقلاب به ثبت رساندند.

وی با اشاره به اینکه گذر زمان حقانیت این حرکت را بیشتر نمایان می‌کند، افزود: امروز ماهیت آمریکا بیش‌ازپیش برای همه آشکارشده و حضرت امام آن زمان این مسئله را بسیار عمیق و دقیق تشخیص داده بودند.

حسینی بیان کرد: شناخت دقیق حضرت امام(ره) استقامتی ملت ایران در این ۴۰ سال و ترسیم بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، جایگاه استکبارستیزی را به‌خوبی برای همگان نمایان کرده و همین امر عامل موفقیت ملت ایران است.

وی با اشاره به رشد تمام شاخص‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی و ورزشی کشور نسبت به زمان سیطره آمریکا بر این ملت، بیان کرد: ایران اسلامی به استناد مراکز علمی جهانی در طول 40 ساله انقلاب بیشترین رشد رابین کشورهای جهان داشته است.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک سنندج اعلام کرد: دانش‌آموزانی که آن زمان در سنگر دفاع و مبارزه بودند، امروز در سنگر علم توانسته‌اند قله‌های رفیع علم و دانش را فتح کنند و این موفقیت‌ها را مدیون روحیه استکبارستیزی ملت ایران هستیم.

وی ادامه داد: کسی که قبول می‌کند کشورش تحت سیطره استعمار کشوری که در عمل ثابت کرده پایبند هیچ عهد و پیمانی نیست از تعالیم اسلام به دور است.

حسینی با اشاره به ترفندهای گاه‌وبیگاه دشمنان در رأس آن آمریکا علیه ملت ایران تأکید کرد: روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران و تدابیر رهبری موجب شده تا امروز بعد از گذشته 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گزندی به این انقلاب و نظام نرسد.

وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان یادآور شد: در بیانیه گام دوم انقلاب به‌صراحت انتظارات از دانش‌آموزان انقلابی بیان‌شده است که باید دانش آموزان با گفتن نه به استعمار و استکبار و شعار مرگ بر ظالم، موفقیت بیش‌ازپیش این ملت را رقم بزنند.

یادآور می‌شود؛ در ادامه این آیین زنگ استکبارستیزی توسط مسئولان آموزش‌وپرورش کردستان نواخته شد و دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان ماه حضور یافتند.

انتهای پیام
captcha