آیین اختتامیه جشنواره کتاب سال دانشجویی ۲۸ آبان برگزار می‌شود
کد خبر: 3855065
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

آیین اختتامیه جشنواره کتاب سال دانشجویی ۲۸ آبان برگزار می‌شود

گروه ادب ــ آیین اختتامیه بیست وششمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، روز سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه، از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در دانشگاه تهران، دانشکده علوم پایه، سالن شهید دهشور برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه جشنواره کتاب سال دانشجویی ۲۸ آبان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتشارات جهاد دانشگاهی، در این دوره ۵۱۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که براساس رای هیئت داوران ۷ اثر به عنوان برگزیده و ۱۴ اثر شایسته تقدیر انتخاب شده است.

همچنین از مجموع آثار رسیده، ۳۴۱ اثر تألیف و ۱۷۶ اثر ترجمه است و بیشترین آثار ارسالی در گروه علوم انسانی با ۲۰۱ اثر و گروه علوم پزشکی با ۱۸۴ اثر است.

در این مراسم از سید مصطفی محقق داماد، استاد دانشگاه شهید بهشتی، عضو فرهنگستان علوم و مؤلف و مترجم آثار در زمینه حقوق به عنوان خادم کتاب و از فرزاد میرشکاری مؤسس کتابخانه فاطمه‌ها، به عنوان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی تجلیل خواهد شد.

جشنواره کتاب سال دانشجویی هرساله همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط علمی در فضای علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، به منظور چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان و شناسایی و حمایت از دانشجویان نوقلم و صاحب اندیشه برگزار می‌شود.

این جشنواره به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با حمایت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مؤسسه خانه کتاب، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و سازمان جهاددانشگاهی تهران برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود؛ بیست وششمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با شعار «حال خوش خواندن» همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، ۲۸ آبان ماه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha