سازمان دارالقرآن متولی گفتمان قرآنی می‌شود
کد خبر: 3855981
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ:

سازمان دارالقرآن متولی گفتمان قرآنی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس جدید سازمان دارالقرآن الکریم گفت: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تربیت قرآن‌محور و گفتمان قرآنی را به عنوان اولویت‌های این سازمان در نظر گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس جدید سازمان دارالقرآن الکریم، در گفت‌و‌گوی کوتاهی با ایکنا؛ در مورد اولویت‌های کاری سازمان دارالقرآن در دوره مدیریت جدید اظهار کرد: تاکنون اتفاقات بزرگی در سازمان دارالقرآن الکریم رخ داده که بسیار مبارک بوده است و بنده نیز به نوبه خود از زحمات همه عزیزان تشکر می‌کنم.

اخوان‌صباغ ادامه داد: با توجه به اینکه درصددیم سازمان دارالقرآن الکریم به عنوان متولی گفتمان قرآنی در کشور شناخته شود و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز این امر را به عنوان یک اولویت برای سازمان مشخص کرده است، تربیت قرآن‌محور و گفتمان قرآنی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم تصریح کرد: در این راستا حمایت از مؤسسات قرآنی و واسپاری بسیاری از موضوعات به مؤسسات شاخص و حمایت از شاخص‌ها و الگوساری مؤسسات نیز در دستور کار است. همچنین حمایت از رخدادهای بزرگ قرآنی در کشور نیز جزئی از اولویت‌های ماست.

وی درباره بهره‌گیری بیشتر از بانوان فعال قرآنی در دوره مدیریت جدید سازمان دارالقرآن بیان کرد: بانوان تقریباً 50 درصد از جامعه اسلامی را شامل می‌شوند و در محیط قرآنی نیز از مؤثرترین اقشار جامعه هستند. در این راستا یکی از نقاطی که باید به‌ ویژه در بخش تربیت و آموزش بر روی آن سرمایه‌گذاری شود، بخش بانوان قرآنی است.

انتهای پیام
captcha