برگزاری مراسم درهای باز از سوی یک مرکز اسلامی در آمریکا
کد خبر: 3856183
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

برگزاری مراسم درهای باز از سوی یک مرکز اسلامی در آمریکا

گروه بین الملل ــ مرکز اسلامی منطقه «منهتن» آمریکا مراسم درهای باز را با هدف معرفی فرهنگ اسلامی به عموم مردم برگزار کرد.

برگزاری مراسم درهای باز از سوی یک مرکز اسلامی در آمریکابه گزارش ایکنا؛ به نقل از Kstate Collegian، مرکز اسلامی منهتن آمریکا با همکاری انجمن دانشجویان مسلمان ایالت کانزاس مراسم درهای باز را با هدف معرفی فرهنگ اسلامی روز یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 3 بعد از ظهر برگزار کرد.

در این رویداد به بازدیدکنندگان درباره کلمه «الله» توضیحاتی داده شد. علاوه بر این شرکت کنندگان فرصت داشتند تابلوهای مختلفی را که ارکان اصلی دین اسلام را توضیح می‌دهد، مشاهده کنند. یک سخنران نیز در مورد هر تابلو توضیح و به سؤالات بازدیدکنندگان پیرامون آنها پاسخ می‌داد. 

چند سخنرانی نیز با تمرکز بر نقش زنان در اسلام در این مراسم انجام شد و غرفه‌ای هم برای یادگیری نوشتن به زبان عربی وجود داشت. به هر یک از مهمانان یک بسته حاوی یک نسخه از قرآن، جزوه‌هایی درباره جنبه‌های مختلف اسلام و اقلام دیگر اهدا شد.

مرکز اسلامی منهتن اعلام کرده که همواره برای مسلمانان و غیرمسلمانان برای پاسخگویی به هرگونه سئوال مربوط به اسلام آماده است.

انتهای پیام
captcha