اعلام برنامه‌های حرم کریمه اهل‌ بیت(ع) در هفته وحدت
کد خبر: 3856234
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

اعلام برنامه‌های حرم کریمه اهل‌ بیت(ع) در هفته وحدت

کانون خبرنگاران نبأ ــ محافل سخنرانی شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت در هفته وحدت از امشب، 20 آبان‌ماه تا جمعه، 24 آبان‌ماه با سخنرانی حجج‌اسلام حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین مؤمنی، ناصر رفیعی، رنجبر و توکل برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ با اعلام روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مراسم و محافل سخنرانی به مناسبت هفته وحدت از ۲۰ تا ۲۴ آبان‌ماه همزمان با ۱۳ تا ۱۷ ربیع‌الاول در شبستان امام خمینی(ره) این آستان مقدس برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، محافل سخنرانی قبل از نماز ظهر حرم مطهر امروز، دوشنبه و فردا با حضور حجت‌الاسلام رضایی‌قمی، چهارشنبه و پنج‌شنبه با حضور حجت‌الاسلام حیدریان و روز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی‌واعظ برگزار خواهد شد و روز جمعه به مناسبت روز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) عبدالرضایی‌ مقدم مولودی‌خوانی خواهد کرد.
مراسم زیارت‌خوانی آستان مقدس نیز امروز دوشنبه، 20 آبان‌ماه با نوای حجت‌الاسلام ضیائی و سه‌شنبه تا پنج‌شنبه نیز با صدای هادی محمدپور بلافاصله بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.
محفل سخنرانی شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) قبل از نماز مغرب و عشا نیز امروز دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام گنجی و سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع برپا می‌شود و روز پنجشنبه نیز محفل قرآنی با حضور حافظان و قاریان برگزار خواهد شد و روح‌الله بیات نیز مدیحه‌سرایی می‌کند.
روز جمعه نیز قبل از نماز مغرب زیارت آل یاسین با نوای علی صادقی قرائت می‌شود و حجت‌الاسلام حسین‌پور مطالبی درباره مهدویت ارائه خواهد داد.
برپایی مراسم بعد از نماز مغرب و عشا نیز از دیگر برنامه‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در هفته وحدت است که به ترتیب از امروز دوشنبه تا جمعه با سخنرانی حجج‌اسلام حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین مؤمنی، ناصر رفیعی، رنجبر و توکل برگزار می‌شود.
پنجشنبه شب نیز دعای کمیل با نوای حسن شالبافان و زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود و جمعه شب، شام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) حسن حیدرزاده مولودی‌خوانی می‌کند.
برگزاری مراسم دعای توسل بعد از نماز مغرب روز سه‌شنبه از سوی هیئت رزمندگان اسلام، برپایی مراسم نیایش صبحگاهی با نوای حجت‌الاسلام مرتضوی، خطبه صبحگاهی با صدای حسن اسداللهی و مراسم دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع و قرائت دعا با نوای سیدعلی حسین‌نژاد از دیگر برنامه‌های حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) در هفته وحدت خواهد بود.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha