وحدت مسلمانان موجب مأیوس شدن دشمنان می‌شود
کد خبر: 3856599
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

وحدت مسلمانان موجب مأیوس شدن دشمنان می‌شود

گروه اجتماعی- مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان بابیان اینکه نباید وحدت، اتحاد و همدلی تنها به صفوف نماز و ویژه‌برنامه‌های این هفته محدود شود، گفت: وحدت مسلمانان باید در طول تاریخ ادامه‌دار باشد چراکه موجب مأیوس شدن دشمنان و خنثی کردن توطئه آن‌ها می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان؛ اکبر عظیمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان امروز، 21 آبان ماه در آیین تجلیل از برترین‌های اقامه فریضه نماز در اداره کل انتقال خون کردستان ضمن تأکید بر نقش محوری نماز در ایجاد وحدت و همدلی در بین مردم اظهار داشت: مناسبت‌های دینی فرصتی برای ایجاد وحدت، همدلی و ترویج فرایض دینی است.
وی با تبریک فرارسیدن میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت افزود: مناسبت فرخنده هفته وحدت در ایران اسلامی و بسیاری از مناطق جهان اتحاد و همدلی را به یکی از گفتمان‌های غالب و رایج جهان تبدیل کرده است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان تأکید کرد: باید هوشیار باشیم که دشمنان، وحدت مذاهب اسلامی را برنمی‌تابند و با طرح‌های جدید و ابزار رسانه، قصد ضربه زدن بر پیکره اسلام و نظام اسلامی دارند.
وی بابیان اینکه نباید وحدت، اتحاد و همدلی تنها به صفوف نماز و ویژه‌برنامه‌های این هفته محدود شود عنوان کرد: وحدت مسلمانان باید در طول تاریخ ادامه‌دار باشد تا دشمن را مأیوس و توطئه آن‌ها را خنثی کند.
عظیمی در ادامه بابیان اینکه نماز در زندگی ما نقش سیاسی و اجتماعی دارد، یادآور شد: نماز زمینه‌ساز افزایش وحدت بین مسلمانان است و در این راستا تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید در اقامه نماز ثابت‌قدم باشند.
گفتنی است؛ در پایان این جلسه به‌پاس تقدیر از تلاش‌های شورای اقامه نماز اداره کل انتقال خون کردستان از دو تن از کارکنان اداره کل تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha