آغاز عملیات احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن شهری مددجویی در کردستان
کد خبر: 3856610
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

آغاز عملیات احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن شهری مددجویی در کردستان

گروه اجتماعی- عملیات احداث یک هزار واحد مسکن شهری ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز، ۲۱ آبان ماه در جریان سفر یک روزه خود به استان کردستان عملیات احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان را در شهر دهگلان کلنگ‌زنی کرد.
وی در این مراسم با تأکید بر اینکه واحدهای مسکونی هدیه نظام و دولت در هفته وحدت به مددجویان این استان است، اظهار کرد: برای این واحدهای مسکونی یک هزار و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که در عرض یک سال تحویل مددجویان می شود و همچنین همزمان با این واحدها نیز کار ساخت ۲ هزار واحد مسکونی مددجویان ساکن در روستاها نیز شروع می شود.
معاون رییس جمهور افزود: امروز ۲ هزار واحد روستایی هم با کمک و مساعدت بنیاد مسکن کلنگ زنی می شود که اولویت در آنجا هم به اتمام رساندن پروژه ها در ظرف مدت زمان یک سال است.
همچنین با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۶۲ واحد مسکونی مددجویی روستایی و ۶۶ واحد مسکونی مددجویی شهری در کردستان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی واگذار شد.
نوبخت در این آیین اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبار صندوق ضمانت مددجویی کردستان مشارکت می‌کند تا مددجویان مشکل ضمانتی نداشته باشند.
وی همچنین دستور داد تا سهم ۴۰ میلیون ریالی ۲۰۰ خانوار مددجوی کردستانی برای برخورداری از مسکن از طرف سازمان برنامه و بودجه تأمین شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به کلنگ‌زنی سه هزار واحد مسکونی نیازمندان در این سفر هم اشاره کرد و گفت: سال آینده همین موقع این واحدها تحویل مردم استان می‌شود.

انتهای پیام
captcha