رایزنی بین‌المللی تشکیلات خودگردان فلسطین برای توقف حملات اسرائیل
کد خبر: 3856658
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

رایزنی بین‌المللی تشکیلات خودگردان فلسطین برای توقف حملات اسرائیل

گروه بین‌الملل ــ «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، تماس‌هایی در عرصه بین‌المللی برای توقف حملات اسرائیل به نوار غزه آغاز کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «القدس العربی»، محمود عباس، امروز، 21 آبان‌ماه، ترور «بهاء ابوالعطا»، فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین و ادامه تجاوزات اسرائیل به نوار غزه را محکوم کرد.
 
وی در پیامی ضمن محکوم کردن ترور این فرمانده ارشد فلسطینی، مسئولیت کامل این جنایت و تبعات حملات مستمر به نوار غزه را متوجه رژیم صهیونیستی دانست.

ریاست تشکیلات خودگردان از جامعه بین‌المللی خواست تا حمایت فوری خود را از ملت فلسطین در هر نقطه از جهان انجام دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که بهاء ابوالعطا، یکی از فرماندهان گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در حمله جنگنده‌های اسرائیل به منزل وی در شرق غزه ترور شد.

در همین رابطه، ابراهیم ملحم، سخنگوی دولت فلسطین، اعلام کرد که محمود عباس از ساعات اولیه صبح امروز رایزنی‌های بین‌المللی برای جلوگیری از افزایش حملات اسرائیل به نوار غزه انجام داده است.

ملحم افزود: ما خواستار مداخله فوری کشورهای دیگر برای توقف این جنایات هستیم، چرا که ممکن است این حملات به جنگ جدیدی منجر شود و ملت فلسطین در نوار غزه را تحت تأثیر قرار دهد.

ملحم همچنین ترور فرمانده ارشد جهاد اسلامی را محکوم کرد و گفت: این جنایت و اقدام تروریستی از پیش تنظیم شده بود و از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha