برپایی جشن «بهار مهربانی» در متروی تهران
کد خبر: 3856689
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

برپایی جشن «بهار مهربانی» در متروی تهران

گروه جامعه ــ به مناسبت میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) برنامه‌های متنوعی از جمله جشن «بهار مهربانی»، نمایشگاه «پیامبر خوبی‌ها» و نمایشگاه عكس پشت صحنه فیلم سینمایی «محمد صلی الله» در متروی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت رسول اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و همچنین هفته وحدت برنامه جشن «بهار مهربانی» ویژه مسافران مترو در ایوان انتظار حضرت ولی عصر(عج) برگزار می‌شود.

در این برنامه كه به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری متروی تهران و با همکاری و مشارکت سازمان زیبا سازی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف ارتقای بیشتر سطح آگاهی مسافران مترو و گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و هم‌چنین به منظور ایجاد فضای بانشاط در ایستگاه‌های مترو برگزار می‌شود، مجموعه برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی و هنری در معرض نگاه مسافران قرار می‌گیرد. 

برنامه «بهار مهربانی» شامل قسمت‌های متنوعی همچون اجرای سرود و هم‌خوانی با موضوع هفته وحدت، میز نقاشی كودكان، ایستگاه بازی و ورزش است. همچنین غرفه‌های هنری كارگاه هنر، خوشنویسی، تصویرسازی، منبت‌كاری، معرق،‌ سفال و سرامیك و كارگاه ساخت عروسک مبارک از دیگر بخش‌های این برنامه فرهنگی و اجتماعی است. بهار مهربانی از ۱۹ تا ۲۳ آبان‌ماه سال جاری و از ساعت ۱۵ تا ۱۹ پذیرای مسافران ایستگاه متروی میدان حضرت ولیعصر(عج) است.

همچنین به مناسبت هفته وحدت و به منظور ایجاد فضای بصری مناسب با این هفته، در گذرگاه‌های فرهنگی مترو نمایشگاه عكس و پوستر برگزار می‌شود.

مسافران مترو در ایستگاه‌های شهدای هفتم تیر و ارم سبز به تماشای نمایشگاه پوستر «حبل‌الله» دعوت می‌شوند. ایستگاه‌های توحید و پیروزی نیز محل نمایشگاه «پیامبر خوبی‌ها» شامل آثاری از هنرمندان هنر خوشنویسی است و نیز نمایشگاه عكس پشت صحنه فیلم سینمایی «محمد صلی الله» اثر مجید مجیدی در ایستگاه متروی دروازه شمیران در معرض تماشای مسافران مترو قرار دارد.

انتهای پیام
captcha