بازدید پیشکسوت قرآنی از غرفه ایکنا
کد خبر: 3856767
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰

بازدید پیشکسوت قرآنی از غرفه ایکنا

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ علی‌نسب، پیشکسوت قرآنی از غرفه ایکنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کرد.

بازدید پیشکسوت قرآنی از غرفه ایکنا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسین علی‌نسب، داور مسابقات قرآن در مرحله استانی در بازدید از غرفه ایکنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلای یاسوج، اظهار کرد: دوره تخصصی قرائت، دوره تربیت معلم قرآن در سپاه، دوره تربیت کادر متخصص نیروی انتظامی و کلاس‌های حفظ در خانه قرآنی در شهرک جهاد یاسوج از برنامه‌های اجرایی بنده است.
وی با اشاره به وجود 700 خانه قرآنی روستایی و شهری در سطح استان، افزود: از این تعداد بیش از 250 خانه قرآن به طور رسمی فعال هستند.
این فعال قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود بیش از 10 نفر ابتهال‌خوان در این استان،‌ اضافه کرد: این افراد به صورت مستمر کار نمی‌کنند و تنها در مسابقات شرکت دارند.
رئیس سابق اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی مؤسسات قرآنی استان، بیان کرد: دولت باید تمامی برنامه‌های قرآنی را به مؤسسات واگذار کند و همچنین آموزش و پرورش مؤسسات را در شیفت مخالف مدارس و ساختمان‌های خالی مکان دهد.
علی‌نسب نبود مدیریت واحد را از جمله مشکلات مؤسسات قرآنی برشمرد و تصریح کرد: در صورت تحقق این موضوع، از پراکندگی اعتباری جلوگیری می‌شود و مجلس برای برنامه‌های قرآنی، اعتبار خاص در نظر می‌گیرد.
وی با انتقاد از خیران، یادآور شد: متاسفانه هیچ خیر قرآنی در این استان وجود ندارد، لازم است در این زمینه ورود کنند.

انتهای پیام
captcha