لزوم شناساندن نقش پایداری مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس
کد خبر: 3856768
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
نوذری تاکید کرد:

لزوم شناساندن نقش پایداری مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس

گروه فرهنگی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام به لزوم شناساندن نقش پایداری مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: برای برگزاری کنگره 3000 هزار شهید ایلام باید از تمام ظرفیت‌های ایلام بهره گرفت.

لزوم شناساندن نقش پایداری مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس
به گزارش ایکنا از ایلام، محمد نوذری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام امروز بیست و یکم آبان ماه در نشست شورای مشورتی ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان ایلام، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم استان در بحث فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری کنگره بزرگ 3 هزار شهید و سرداران استان ایلام است که باید همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی استان همکاری و تعامل لازم را در این زمینه داشته باشند.
وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی مدون برای برگزاری باشکوه این کنگره و همایشی فاخر، تصریح کرد: استان ایلام نقش مهمی در دوران 8 سال دفاع مقدس داشته است و یکی از آوردگاه‌های دفاع مقدس بوده و مردم این استان بدون اینکه سرزمین خود را ترک کنند در زیر بمباران‌های رژیم بعثی از کیان اسلامی دفاع کرده‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به لزوم شناساندن نقش پایداری مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: کنگره ۳ هزار شهید و سرداران استان ایلام فرصتی برای نشان دادن عظمت ایثارگری‌ها و فداکاری‌های مردم ایلام است که باید در برگزاری این کنگره از همه ظرفیت‌های استان استفاده کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تأکید بر اینکه همه‌ی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی موظف به اجرای سهم ۲۵ درصد استخدام جامعه ایثارگری هستند، تصریح کرد: نگاه استاندار ایلام به جامعه ایثارگری استان یک نگاه خاص و ویژه است، به‌طوری‌که یک برنامه ثابت و منظم برای دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران دارند.
نوذری با بیان اینکه حفظ و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در راستای ترویج فرهنگ و شهادت وظیفه احاد مردم و مسئولین است، گفت: شوراهای شهر و شهرداری ها در انتخاب نام کوچه و خیابان های شهرها، از اسامی شهدا برای حفظ یاد و خاطره آنان استفاده کنند و در کمیته ناممگذاری اولویت با نام مبارک شهدا باشد.
وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش جامعه امروز مرهون خون شهداست، عنوان کرد: ادای دین به خون شهدا و تلاش در جهت حفظ و ماندگاری یاد و خاطره شهدا و دستاوردهای دوران دفاع مقدس وظیفه‌ همه ما است.
انتهای پیام
captcha