زیربناهای تربیتی گیلان ساماندهی می‌شود
کد خبر: 3856772
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱

زیربناهای تربیتی گیلان ساماندهی می‌شود

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ساماندهی زیربناهای تربیتی جامعه، اظهار کرد: برنامه‌هایی برای ساماندهی زیربناهای تربیتی در گیلان داریم و این برنامه‌ها از مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها باید انجام شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز،‌ 21 آبان‌ماه در دیدار رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، اظهار کرد: با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری تحول خوبی در بین نمایندگان مقام معظم رهبری در استان‌های مختلف ایجاد شده است.

وی به تحولات خوب صورت گرفته با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری در راس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طبق اذعان تمام نمایندگان رهبر معظم انقلاب در استان‌ها اشاره کرد و افزود: با توجه به تماس‌هایی که با ائمه جمعه در نقاط مختلف داریم، نشان می‌دهد تلاش حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری معطوف به ایجاد ساماندهی جدید است.

امام جمعه رشت تصریح کرد: انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری به عنوان امام جمعه موقت تهران توسط مقام معظم رهبری سبب ایجاد نشاط بین جوانان شده است.

آیت‌الله فلاحتی در ادامه با اشاره به ناراحتی مقام معظم رهبری از فتنه سال 88، عنوان کرد: فتنه سال 88 عزت ملت ایران در جریان پیروزی جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی را تحت شعاع قرار داد.

وی همچنین وجود آرامش و دوری از التهاب در جامعه را سبب به سرانجام رسیدن امور در جامعه دانست و گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان فعال شده و طرح‌های این ستاد به طور منسجم اجرا می‌شود؛ به گونه‌ای که مرکز خواستار دریافت این طرح‌ها برای اجرا در دیگر استان‌ها شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ساماندهی زیربناهای تربیتی جامعه، اظهار کرد: برنامه‌هایی برای ساماندهی زیربناهای تربیتی در گیلان داریم و این برنامه‌ها از مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها باید انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز، یادآور شد: مایه خرسندی است که در یکی از بهترین ایام سال یعنی میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) توفیق پیدا کردیم برای عرض خسته نباشید به نماینده عالیقدر مقام معظم رهبری در گیلان حاضر شویم.

وی حضور خود در گیلان را برای تقدیر از تلاش مسئولان استان عنوان کرد و افزود: از مسئولان و متولیان به خاطر محبت‌ها و همت‌هایی که در پیشبرد مقاصد و اهداف انقلاب داشتند، قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خوشحالیم با حضور نماینده جدید رهبری شاهد تحولات خیلی خوبی در گیلان هستیم، تصریح کرد: حضور با نشاط، با طراوت و با صفای آیت‌الله فلاحتی و اجرای برنامه‌های خوبی که در دستور کار دارند، شاهد یک احساس خوب، امید مضاعف و طراوت در بین مردم هستیم و از این حیث از خدای متعال شاکریم.

حاج‌علی‌اکبری اضافه کرد: امیدواریم با همت نماینده ولی فقیه در گیلان و دیگر مسئولان استان، گیلان بتواند روزهای بسیار بهتری را شاهد باشد و امیدی که در فضای عمومی ایجاد شده، به نقطه مطلوب برسد.

انتهای پیام
captcha