اعزام دانشگاهیان به عتبات با ناآرامی‌های عراق تلاقی نداشت
کد خبر: 3856789
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
حجت‌الاسلام مطهری‌پور:

اعزام دانشگاهیان به عتبات با ناآرامی‌های عراق تلاقی نداشت

گروه جامعه ــ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اینکه تمامی زائران دانشگاهی قبل از درگیری‌های عراق به عتبات اعزام شده و بازگشته بودند، گفت: برنامه‌ریزی برای دور جدید اعزام‌‌ها براساس شرایط موجود انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به اینکه ناآرامی‌های عراق و تغییراتی که در اعزام زائران به عتبات عالیات انجام گرفت با اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات تلاقی نداشت، گفت: اعزام زائران در دوره اخیر(بیست و یکم) از 27 تیر تا 14 مهر سال جاری صورت گرفت.  

وی تشریح کرد: طبق جدول زمانبندی قبلی تمامی اعزام‌های زائران دانشگاهی به عتبات انجام شد. پس از پایان اعزام‌ها ایام اربعین فرارسید و اعزام متمرکز دانشگاهیان به مراسم اربعین را نداشتیم اما تعداد قابل توجهی از دانشگاهیان با مدیریت دانشگاه‌‌های خود در مراسم اربعین شرکت کردند.

حجت‌الاسلام مطهری‌پور در خصوص دور بیست و دوم اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات، گفت: اکنون اوج زمان کاری دانشگاه‌‌هاست و ما در هیچ سالی در این بازه زمانی اعزام نداشته‌ایم و با توجه به شرایطی که وجود دارد، برنامه‌ریزی برای دور بیست و دوم اعزام‌ها آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پاسخ به این سؤال که با توجه به تغییر تیم مدیریتی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، این تیم چه برنامه‌های جدیدی برای دور آینده اعزام‌ها دارد؟ گفت: ما در حال برنامه‌ریزی و جمع‌بندی نکات و آسیب‌شناسی دوره‌های قبل هستیم و راهبردها و سیاست‌های جدید را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha