توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه هدیه رهبری به مردم سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3856912
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه هدیه رهبری به مردم سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی ــ مراسم محوری توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه و اقلام حمایتی اهدایی رهبر معظم انقلاب به مردم سیستان و بلوچستان، امروز ۲۲ آبان‌ماه در شهرستان هیرمند برگزار شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، مراسم محوری توزیع 500 سری جهیزیه و اقلام حمایتی اهدایی رهبر معظم انقلاب به مردم استان، امروز، 22 آبان‌ماه در شهرستان هیرمند برگزار شد.

علی‌اکبر جعفری، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان در این مراسم بیان کرد: مجموعه سپاه پاسداران در کنار سایر وظایف خود از جمله تأمین امنیت، رسیدگی به محرومان و کمک به نیازمندان را نیز همواره جزء وظایف خود می‌داند.

وی ادامه داد: در دیداری که اخیراً با رهبر معظم انقلاب داشتیم، ایشان فرمودند «از شما راضی هستم، خیلی هم راضی هستم، اما کافی نیست» این بیانگر رسالت سنگینی است که بر دوش مجموعه سپاه قرار داشته و باید به‌خوبی به سرانجام رساند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان افزود: در نیمه دوم سال گذشته مجموعه سپاه، قرارگاه قدس و بسیج سازندگی بیش از 2 هزار و 551 پروژه تقدیم مردم استان کرده و در این راستا بیش از 42 میلیارد تومان برنامه اجرا و تحویل داده شده است.

وی اظهار کرد: در نیمه دوم سال جاری نیز اجرای 3 هزار پروژه در دستور کار قرار دارد که یک‌هزار مورد آن تحویل داده شده و انشاء الله تا اردیبهشت سال آینده، در روز تاسیس بسیج سازندگی، مابقی پروژه‌ها نیز تکمیل و تحویل مردم شوند.

گفتنی است، طبق دستور رهبر معظم انقلاب، تعداد 500 سری جهیزیه و اقلام حمایتی میان مردم محروم در استان توزیع خواهد شد. مبلغ اقلام تهیه شده در مجموع دو میلیارد و 500 میلیون تومان است که در اولین مرحله این طرح، توزیع اقلام حمایتی در مناطق سیل زده شهرستان هیرمند و میان 150 خانوار آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha