دوره‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3856914
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

دوره‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در زنجان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل مؤسسه قرآنی بینات گفت: دوره‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت تحکیم بنیان خانواده در مدارس و مساجد زنجان برگزار می‌شود.

دوره‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در زنجان برگزار می‌شودمحمدعلی حسنی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی بینات در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: این مؤسسه برنامه‌ای را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت تحکیم بنیان خانواده تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا 30 برنامه پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: این طرح از 24 آبان‌ماه در زنجان آغاز می‌شود و تا 29 آبان‌ماه ادامه دارد که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی بینات آسیب‌های دوران جوانی و نوجوانی، نشاط و افسردگی، غرایز کودکی، آسیب‌های مداحی، ازدواج و خانواده، تربیت فرزند و تغذیه در طب اسلامی را از جمله موضوعات این نشست‌ها و همایش‌ها برشمرد.

این مسئول بیان کرد: حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید ابوالفضل فاضل خراسانی از مشهد، سخنرانی این دوره‌ها را برعهده دارد که وی کارشناس ارشد آسیب‌های اجتماعی، مشاور ارشد خانواده و مدرس حوزه مطالعات اجتماعی سپاه و قوه قضاییه است.

حسنی یادآور شد: این دوره‌ها در مساجد، مدارس و برخی از نهادها برگزار می‌شود که جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها می‌توانند از این مباحث بهره‌مند شوند.

وی همکاری نهادهایی همچون سپاه ناحیه زنجان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، شرکت پگاه زنجان، اداره ورزش و جوانان، مؤسسات قرآنی جنت‌الماوی و بشیرالنور در اجرای این برنامه‌ها را مهم خواند.

انتهای پیام
captcha