ثبت‌نام ۵۰۰ لرستانی در جشنواره تجلیل از کارگران نخبه و برتر
کد خبر: 3856945
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

ثبت‌نام ۵۰۰ لرستانی در جشنواره تجلیل از کارگران نخبه و برتر

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تعاون لرستان از برگزاری جشنواره تجلیل از کارگران نخبه و برتر در این استان خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰۰ نفر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام ۵۰۰ لرستانی در جشنواره تجلیل از کارگران نخبه و برتربه گزارش ایکنا از لرستان، علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان امروز، 22 آبان در جمع خبرنگاران از برگزاری سی‌ویکمین جشنواره تجلیل از کارگران نخبه و برتر لرستان خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری است.

وی هدف از برگزاری جشنواره امتنان را رشد و شکوفایی نیروی انسانی، بروز استعدادها و خلاقیت آنان در محیط کار و همچنین معرفی نحبگان جامعه کار و تولید به مردم عنوان کرد و افزود: اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت‌پذیری، نظم و انضباط ازجمله شرایط ثبت‌نام در این طرح به‌شمار می‌رود.

آشتاب از کارفرمایان و کارگران استان دعوت کرد جهت ثبت‌نام به پورتال جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir  مراجعه نمایند .

وی با اشاره به این‌که تاکنون ۵۰۰ نفر برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: امیدواریم کارگران و گروه‌های کاری موفق که دارای نوآوری و خلاقیت هستند در این جشنواره شرکت کنند و در پایان در بخش‌های صنعت،  خدمات و کشاورزی، حداقل سه نفر را به‌عنوان کارگر برتر و نخبه انتخاب می‌کنیم و به کارگروه ملی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha