برگزاری جشن «یاران صلوات»
کد خبر: 3856946
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

برگزاری جشن «یاران صلوات»

گروه جامعه ــ همزمان با سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) جشن یاران صلوات با حضور هزار و 700 مهمان خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با فرارسیدن میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)، جشن بزرگ «یاران صلوات» به همت بنیاد صلوات و همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری و با حضور حجت‌الاسلام امرودی، رییس سازمان فرهنگی هنری و هزار و 700 مهمان خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

در این همایش سرود «قبله عشق» که به مناسبت ۱۷ ربیع‌الاول توسط فرهنگسرای ابن‌سینا تولید شده است، رونمایی می‌شود. همچنین اجرای نمادین آیین اخوت میان برادران اهل سنت و شیعه توسط آیت‌الله اراکی، دبیر کنفرانس وحدت اسلامی، شرح خاطرات احمد جونز مسلمان ایرلندی، برگزاری آیین کاشت نهال وحدت با مشارکت نمایندگان کشور‌های مسلمان و اجرای موسیقی توسط محمد معتمدی و ... قسمتی از برنامه‌های این همایش است.
 
این مراسم به همت بنیاد صلوات با همکاری مجمع تقریب مذاهب اسلامی، سازمان صداوسیما، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با هدف ترسیم شخصیت توحیدی و وحدت آفرین نبی مکرم اسلام و با حضور جمعی از اندیشمندان ۶۰ کشور جهان و دانشجویان روز پنج شنبه ۲۳ آبان، ساعت ۱۸ در سالن اجلاس سران واقع در خیابان ولنجک برگزر می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.
انتهای پیام
captcha