تیپ ۵۵ هوابرد شیراز میزبان رقابت قرآنیان نزاجا ۴ استان می‌شود
کد خبر: 3856958
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

تیپ ۵۵ هوابرد شیراز میزبان رقابت قرآنیان نزاجا ۴ استان می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله منطقه‌ای سی و نهمین دوره مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور قرآنیان ۴ استان به میزبانی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری رقابت قرآنیان تیپ‌ها و یگان‌های نزاجا در شیراز خبر داد و گفت: مرحله منطقه‌ای سی‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزیدگان مرحله مقدماتی تیپ‌ها و یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از استان‌های سیستان‌و‌بلوچستان، كرمان، اصفهان و فارس در شیراز به رقابت خواهند پرداخت.

برهانی‌نسب، زمان برگزاری این مسابقات را روزهای 27 تا 29 آبان‌ماه جاری اعلام كرد و گفت: قرآنیان نزاجا در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) رقابت خواهند كرد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز گفت: 250 نفر از كاركنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در این مسابقات رقابت می‌كنند.

وی با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم سطح یك و دو، حفظ یك، 3، 5، 10، 15، 20، 25 جزء و كل و همچنین اذان برگزار می‌شود.

برهانی‌نسب با بیان اینكه مرحله مقدماتی این مسابقات در تابستان سال جاری در سطح یگان‌ها و تیپ‌های نزاجا برگزار شده است، گفت: برگزیدگان مرحله منطقه‌ای نیز به مرحله سراسری مسابقات نزاجا كه در آذرماه برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌كنند و برگزیدگان مرحله نزاجا نیز به مسابقات قرآن ارتش جمهوری اسلامی و برگزیدگان آن هم به مسابقات قرآن نیروهای مسلح راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha