برگزاری نشست کارگروه قرآن و عترت شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان
کد خبر: 3857217
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

برگزاری نشست کارگروه قرآن و عترت شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان

گروه فعالیت‌های قرآنی _ دومین جلسه کارگروه قرآن و عترت ذیل شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با حضور اعضا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

برگزاری نشست کارگروه قرآن و عترت شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل در این جلسه هدف طرح مباحث مربوط به قرآن و عترت در شورای فرهنگ عمومی را معرفی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های قرآنی استان و همچنین طرح مشکلات ونیازها مربوط به موسسات قرآنی به منظورارائه راهکاروتصمیمات لازم دراین شورا دانست.

در ادامه حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان در خصوص اهمیت موضوع قرآن و عترت و نحوه بیان ظرفیت‌های موجود این حوزه در شورای فرهنگ عمومی، جدیت در خصوص حل مشکلات مربوط به فعالان قرآنی از طریق شورای فرهنگ عمومی مطالبی بیان کرد.

پژوهشگر رصدخانه فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان نیز در این جلسه طرح پژوهشی خود را با عنوان آسیب شناسی اسناد مربوط به کمیسیون‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور ارائه و در ادامه حاضران در خصوص نحوه طرح موضوع پیشنهادات خود را مطرح کردند.

در پایان جلسه مصوب شد دستگاه‌های عضو این کارگروه فعالیت‌های قرآنی خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام نمایند تا مطالب آنها با همکاری رصدخانه فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان جهت طرح در شورای فرهنگ عمومی استان ارائه شود.

 

انتهای پیام
captcha