حمایت از قوه قضائیه در برخورد با مفسدان
کد خبر: 3857346
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
حجت‌الاسلام عزیزی خواستار شد؛

حمایت از قوه قضائیه در برخورد با مفسدان

گروه اجتماعی ــ امام جمعه موقت زاهدان گفت: قوه قضائیه باید مفسدان دانه درشتی که مثل زالو به جان مردم و مملکت افتاده‌اند را تنبیه کند و بدانند که این مردم همیشه از آن‌ها حمایت می‌کنند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی، امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 24 آبان‌ماه گفت: ملت ایران در طول تاریخ، بارها تاوان اعتماد به امریکا را پرداخته است که آخرین نمونه آن، برجام بود؛ توافقی که پس از مدت‌ها مذاکره به سرانجام رسید، اما به راحتی توسط رئیس جمهوری آمریکا و به صورت یک‌طرفه، لغو شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها به دولتمردان اعلام فرمود که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند؛ راه حل مشکلات کشور در توافق با آمریکا نیست، بلکه باید ریشه مشکلات را در جای دیگری جستجو کرد.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: سال 97 که آمریکا از برجام خارج شد یک سال صبر راهبردی کردیم و در اردیبهشت 98 اولین گام کاهش تعهدات برجامی و در تیرماه و شهریور و آبان‌ماه نیز به ترتیب گام‌های بعدی برداشته شد اما هیچ کدام از خواسته‌های مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در این موضوع رعایت نشد.

وی افزود: ریشه مشکلات فعلی اقتصاد کشور قبل از تحریم‌های آمریکا به سوء تدبیر مسئولان بر می‌گردد؛ اگر مسئولان در دولت‌های مختلف، درایت به خرج می‌دادند و از ظرفیت‌های داخل کشور استفاده می‌کردند در حال حاضر این مشکلات برای کشورمان به وجود نمی‌آمد.

عزیزی در ادامه ضمن قدردانی از برخورد قوه قضائیه با مفسدان، اظهار کرد: قوه قضائیه باید مفسدان دانه درشتی که مثل زالو به جان مردم و مملکت افتاده‌اند را تنبیه کند و بدانند که این مردم همیشه از آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به برخی شبهه‌افکنی‌ها جهت تضعیف قوه قضائیه، عنوان کرد: متأسفانه عده‌ای سعی دارند برای قوه قضائیه که با صلابت در برابر مفسدان ایستاده نیز حاشیه درست کنند؛ اما باید بدانند که مردم از آن قاضی شجاعی که در برابر مفسدان ایستاده با تمام وجود حمایت می‌کنند.

امام جمعه موقت زاهدان به گران شدن قیمت بنزین نیز اشاره و بیان کرد: افرادی هستند که با خودرو خود امرار معاش می‌کنند که باید برای این افراد گشایشی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha