کتاب «زنان در آموزش‌ عالی؛ تغییر توانمندساز» معرفی و بررسی می‌شود
کد خبر: 3857439
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

کتاب «زنان در آموزش‌ عالی؛ تغییر توانمندساز» معرفی و بررسی می‌شود

گروه دانشگاه ــ نشست بررسی و معرفی کتاب «زنان در آموزش‌عالی؛ تغییر توانمندساز» با حضور مریم لرگانی، سمیه فریدونی و بابک طهماسبی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ نشست بررسی و معرفی کتاب «زنان در آموزش‌ عالی؛ تغییر توانمندساز» از سری نشست‌های فرهنگ و دانشگاه با حضور مریم لرگانی، سمیه فریدونی و بابک طهماسبی برگزار می‌شود.

این نشست روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه، ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سرای کتاب واقع در خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و برادران مظفر، پلاک ۱۰۸۰ برگزار می‌شود.

کتاب «زنان در آموزش‌عالی؛ تغییر توانمندساز» هم نظری و هم کاربردی است. در یک سطح به ارزیابی پداگوژی از منظر محتوا و چگونگی تدریس و توسعه آن سنخ از برنامه درسی می‌پردازد که زنان را قادر و توانمند می‌سازد و در سطحی دیگر، موانع نهادی را بررسی می‌کند که همچنان سد پیشرفت آموزشی زنان می‌شوند و همزمان به حوزه‌هایی می‌پردازد که حمایت نهادی در آن حوزه‌ها، تلاش‌ها در جهت تغییر را ترقی می‌بخشد.

این کتاب نوشته جوآن دی‌جورجیو لوتز با ترجمه بابک طهماسبی، شمارگان هزار نسخه در ۳۴۸ صفحه از سوی انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
انتهای پیام
captcha