جلسات رئیس سازمان دارالقرآن در هفته‌های اول مسئولیت + عکس
کد خبر: 3857884
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

جلسات رئیس سازمان دارالقرآن در هفته‌های اول مسئولیت + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ در هفته اول مسئولیت خود جلسات و دیدارهای مختلفی را با مسئولان نهادهای مختلف داشت.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در هفته نخست مسئولیت خود در این سازمان، دیدارها و جلسات متعددی با مسئولان و شخصیت‌های مختلف قرآنی و فرهنگی همچون حجج اسلام سعید عابدین و سعید دسمی، همچنین مهدی قره‌شیخلو و سیدمیعاد صالحی از اعضای هیئت‌ امنای سازمان و حجت‌الاسلام باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار کرد.

همچنین، حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ و هیئت همراه با حضور در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و در مورد تعامل هر چه بیشتر برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور گفت‌وگو کرد.

محمد انجم‌شعاع، مسئول دارالقرآن شهدای سوریه و رحیم قربانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت کشور نیز با حضور در سازمان دارالقرآن الکریم با حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دیدار و در رابطه با راهکارهای توسعه فعالیت‌های قرآنی گفت‌و‌گو کردند.

انتهای پیام
captcha