تشکیل شورای سیاست‌گذاری هفته قرآن و عترت استان اصفهان
کد خبر: 3857891
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

تشکیل شورای سیاست‌گذاری هفته قرآن و عترت استان اصفهان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شورای سیاست‌گذاری هفته قرآن و عترت استان اصفهان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

تشکیل  شورای سیاست‌گذاری هفته قرآن و عترت استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری در شورای سیاست‌گذاری هفته قرآن و عترت استان اصفهان یکی از مهم‌ترین کارهای فرهنگی را فعالیت در حوزه قرآن و عترت دانست و گفت: این شورا به منظور سیاست‌گذاری تشکیل شده و لازم است تمام ظرفیت‌های استان را برای برگزاری این هفته به خدمت بگیریم چراکه فعالیتی مهم‌تر از قرآن و خدمت به ساحت قرآن وجود ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم همکاری همه ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت‌های حوزه شهرستان‌ها برای برگزاری هفته قرآن و عترت استان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه قرآن و عترت در سطح استان اصفهان وجود دارد که از آن برای برگزاری این هفته می‌توان بهره برد.

وی تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی مکتوب و مشخص همراه با بازه زمانی تعیین شده برای برگزاری برنامه‌های این هفته بسیار کمک کننده خواهد بود؛ بدون شک فعالیت در ساحت قرآن برکت و پشتوانه‌های معنوی بسیاری در پی خواهد داشت.

در این جلسه هرکدام از نمایندگان دستگاه‌های عضو این شورا به بیان پیشنهادات خود در خصوص نحوه برگزاری هفته قرآن و عترت استان پرداختند.

انتهای پیام
captcha